گفت‌وگو|

نارضایتی روانشناسان از تعرفه‌های مصوب/ مردم از روانشناسانی که تعرفه‌ها را رعایت نمی‌کنند شکایت کنند

17:19 - 06 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۴۶۵
نارضایتی روانشناسان از تعرفه‌های مصوب/ مردم از روانشناسانی که تعرفه‌ها را رعایت نمی‌کنند شکایت کنند
رئیس سازمان نظام روانشناسی با اعلام اینکه طبق تعرفه مصوب برای ۴۵ دقیقه مشاوره در سطح دکتری ۲۷۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است گفت: مردم می‌توانند از روانشناسانی که تعرفه‌های مصوب را رعایت نمی‌کنند به سازمان نظام روان‌شناسی شکایت کنند.

محمد حاتمی در گفت‌گو با میزان در خصوص تعرفه‌های روانشناسی گفت: تعرفه‌های روانشناسی توسط هیات وزیران اعلام و به ما ابلاغ شده است، بر طبق قانون شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی رقمی را به هیات وزیران پیشنهاد می‌کند که هیات وزیران باید آن را تایید کند.

وی ضمن اشاره به اینکه بر طبق آنچه اعلام شده برای ۴۵ دقیقه مشاوره در سطح دکتری ۲۷۰ هزار تومان و برای کارشناسی ارشد ۲۳۰ هزار در نظر گرفته شده که ما از این مبلغ راضی نیستیم، افزود: با توجه به وضعیت تورم در کشور و بالا بودن هزینه‌های منشی، پول آب و برق و اجاره دفتر، همکاران ما دچار ضرر می‌شوند، اما با وجود همه این مشکلات در خدمت مردم هستند.

رئیس سازمان نظام روانشناسی متذکر شد: البته سازمان نظام روان‌شناسی بر حسب مسئولیتی که دارد مجری مصوبات مجلس، هیات وزیران و وشورای مرکزی است و روانشناسان باید این تعرفه‌ها را رعایت کنند که البته بیشتر روان‌شناسان و مشاورانی پروانه نظام روان‌شناسی این تعرفه‌ها را رعایت می‌کنند، اما متاسفانه یک‌سری از روانشناسان که پروانه ندارند در فضای مجازی و به شیوه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند و مبلغی بیش از تعرفه‌های مصوب را از مراجعان دریافت می‌کنند.

حاتمی متذکر شد: اگر فردی در این خصوص از روانشناسی شکایت دارد می‌تواند به سازمان نظام روانشناسی مراجعه کند، ما نیز در اسرع وقت به این شکایت رسیدگی می‌کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *