مرتضوی: اساس کار دولت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است

11:56 - 06 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۳۵۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مرتضوی: اساس کار دولت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اساس کار هیأت دولت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و بهره‌مندی مردم از این طرح‌ها است.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روز چهارشنبه در آیین افتتاح چهار مخزن انباشت قیر در شرکت پاسارگاد آبادان ضمن تبریک هفته کارگر یاد و خاطره ۱۲ هزار شهید جامعه کارگری کشور را گرامیداشت و اظهار کرد: با نگاه ویژه رئیس‌جمهور شاهد دومین سفر هیأت دولت و هفتمین سفر رئیس‌جمهور به استان خوزستان در کمتر از ۱۸ ماه هستیم که این مهم بیانگر نگاه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی، دولت و شخص آقای دکتر رئیسی به این استان راهبردی است.

وی استان خوزستان را خط مقدم دفاع از کشور و بازتعریف کننده مقاومت و دفاع در جهان دانست و افزود: نیروی انسانی قوی، مردم ولایتمدار، انقلابی و شهیدپرور، پیروی از مقام معظم رهبری و داشتن مخازن بزرگ نفتی و ارتباط مطلوب با دریا، استان خوزستان را ممتازتر از گذشته کرده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: در سفر اول هیأت دولت و رئیس‌جمهور به استان خوزستان معاون اجرایی بودم و مصوبات مطلوبی در آن سفر برای استان خوزستان تصویب شد که یکی از این مشکلات آب آشامیدنی بود.

وی افزود: در یک دوره زمانی کوتاه خط انتقال آب غدیر با ظرفیت ۱۰ میلیون مترمکعب اجرا و مشکل ۵۲ درصد از جمعیت استان برطرف شد.

مرتضوی گفت: منابع بسیار زیادی برای برطرف کردن مشکلات فاضلاب شهری در شهر‌های مختلف استان خوزستان هزینه شده است ضمن این‌که در دولت سیزدهم تعداد زیادی تخت بیمارستانی نیز به ظرفیت استان افزوده شد.

وی شهر‌های خرمشهر و آبادان را پیشانی استان خوزستان در دفاع از کشور دانست و افزود: با نگاه ویژه رئیس‌جمهور طرح توسعه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در سفر نوروزی سال ۱۴۰۰ تصویب و در سفر دوم نیز مبالغ خوبی برای اجرای آن در نظر گرفته شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که تحول قابل قبولی در شهر آبادان دیده می‌شود، اظهار کرد: بازسازی جوی و جدول و توسعه آسفالت و نظافت سطح شهر آبادان ارتقاء یافته است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *