تاکید استاندار تهران بر لزوم توجه به صنایع کوچک پربازده برای توسعه اشتغال

18:43 - 04 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۰۶۵
تاکید استاندار تهران بر لزوم توجه به صنایع کوچک پربازده برای توسعه اشتغال
استاندار تهران بر لزوم توجه به صنایع کوچک پربازده برای توسعه اشتغال در استان تاکید کرد.

خبرگزاری میزان_ بنا به اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران و با حضور محمد علی‌مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و دیگر اعضا برگزار شد. 

فخاری با اشاره به محتوای این جلسه اظهار داشت: مشکلات ۱۲ شرکت عمده در حوزه‌های مختلف بانکی، مالیاتی و ... بررسی و تصمیمات لازم برای رفع موانع تولید اخذ شد. 
 
وی افزود: در ادامه برش برنامه‌ای سال ۱۴۰۲ کارگروه مورد رسیدگی قرار گرفت تا برنامه استان را با نگاه به سیاست‌های کلان دولت در حوزه توسعه شهرک‌های صنعتی مدنظر داشته باشیم. 
 
استاندار تهران عنوان کرد: مقرر شد تا اهداف توسعه‌ای در حوزه صنعت و توانمندی‌ها در حوزه زیرساخت مورد بررسی قرار گیرد، چرا که تناسب بین آن‌ها به شکل‌گیری برنامه واقعی در استان کمک می‌کند تا مواردی که با شرایط اقلیمی و جغرافیایی استان همخوانی دارد، پیگیری شود.
 
فخاری سپس گفت: توجه به صنایع کوچک پربازده برای ایجاد اشتغال و کاهش سرانه مصرف زیرساخت‌ها اهمیت دارد و توجه به بخش‌های اقتصاد کوچک می‌تواند اشتغال‌زایی را افزایش دهد. 
 
وی خاطرنشان کرد: مسائل مربوط به چگونگی تامین منابع مالی نیز مد نظر قرار گرفت و هدفمند کردن بانک‌ها و حرکت آن‌ها در مسیر توسعه استان نیز از دیگر موارد مورد بررسی در جلسه بود. 
 
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *