بازتاب شکست استقلال در دربی و رونمایی از توهین ساپینتو به داور در روزنامه‌های پرتغال

9:19 - 04 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۹۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازتاب شکست استقلال در دربی و رونمایی از توهین ساپینتو به داور در روزنامه‌های پرتغال
شکست استقلال مقابل پرسپولیس در دربی صدم پایتخت و حرکات عجیب سرمربی استقلال مقابل داوران در رسانه‌های پرتغال بازتاب داشت.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال پرسولیس در حالی روز گذشته موفق شد در حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر ایران در صدمین دربی پایتخت با یک گل استقلال را شکست دهد که حواشی باخت در این دیدار در رسانه‌های کشور پرتغال بازتاب داشت.

روزنامه «اوجوگو» نوشت: استقلال زیر نظر ریکاردو ساپینتو یکشنبه هفته جاری در دیداری از هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران با نتیجه صفر بر یک مقابل پرسپولیس شکست خورد و صدر جدول را از دست داد. سرمربی پرتغالی به شدت از عملکرد داوران عصبانی شد و پس از سوت پایان بازی به آن‌ها توهین کرد.

روزنامه «ابولا» هم مدعی شد ساپینتو به زبان پرتغالی به داوران دربی توهین کرده است: استقلال با سرمربیگری ریکاردو ساپینتو یکشنبه هفته جاری در دیداری از هفته بیست و هفتم مقابل پرسپولیس، مدعی مستقیم قهرمانی ایران، با گل دقیقه ۵۰ آل کثیر شکست خورد. صدمین دربی تهران بدون حادثه نبود و طبقه بالایی ورزشگاه آزادی در جریان بازی باید تخلیه می‌شد. سرمربی پرتغالی با پیام حیدری داور مسابقه روبرو شد و به زبان پرتغالی به او توهین کرد.

روزنامه «رکورد» نیز با انتشار ویدئو اعتراض شدید ساپینتو به پیام حیدری، داور دیدار با پرسپولیس نوشت: ساپینتو روز یکشنبه پس از باخت به پرسپولیس در هفته بیست وهفتم لیگ برتر ایران، صدر جدول را واگذار کرد. سرمربی پرتغالی که از عملکرد تیم داوری ناراضی بود، به زبان پرتغالی به آن‌ها بد و بیراه گفت. ساپینتو که در طول این فصل بار‌ها از کنار زمین اخراج شده، تیمش چهارمین شکست فصل را تجربه کرد تا صدر جدول را به رقیب دیرینه واگذار کند.

وب سایت transfery لهستان هم که به واسطه سابقه کار ساپینتو در این کشور، نتایج و اخبار این مربی را دنبال می‌کند در این خصوص نوشت: نارضایتی از این باخت از این مربی پنهان نماند و او پس از سوت پایان، داوران را که به سمت رختکن حرکت می‌کردند تعقیب کرد. زمانی که موفق شد به آن‌ها برسد، چند کلمه رکیک به زبان مادری به آن‌ها گفت و در پایان برای تأکید بر ناامیدی خود برای آن‌ها دست زد.

بازتاب شکست استقلال در دربی و رونمایی از توهین ساپینتو به داور در روزنامه‌های پرتغال

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *