یک محکوم با همت حوزه قضایی محمدیار استان آذربایجان‌غربی از قصاص نفس رهایی یافت

10:48 - 30 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۳۵۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
یک محکوم با همت حوزه قضایی محمدیار استان آذربایجان‌غربی از قصاص نفس رهایی یافت
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی از سازش در چهارمین پرونده قصاص نفس استان باهمت حوزه قضایی محمدیار و رهایی محکوم از قصاص خبر داد.

خبرگزاری میزان - ناصرعتباتی با اعلام خبر رهایی یک محکوم از قصاص نفس در حوزه قضایی محمدیار، بیان‌کرد: در زمستان سال در حوزه قضایی محمدیار مأمورین پلیس آگاهی شهرستان نقده با اطلاع از یک جنایت برنفس خبر به چند نفر مظنون می‌شوند که پس از انجام تحقیقات نامحسوس و انجام تحقیقات فنی و پلیسی مشخص، متهم دستگیر شد.

وی افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و به شعبه دادگاه بخش محمدیار ارجاع و تحقیقات قضایی در مورد آن معمول و متهم با صدور قرار متناسب قانونی به زندان معرفی شد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: در راستای تلاش برای اصلاح ذات البین و پس از بیش از ۲ ماه تلاش برای ایجاد سازش، در نهایت با کمک رئیس و پرسنل دادگاه شعبه بخش محمدیار اولیای دم به احترام ماه مبارک رمضان و به عشق مولی الموحدین حضرت علی (ع) و لیالی پر فیض و برکت قدر از حق خود گذشتند و به محکوم فرصت دوباره‌ای برای زندگی دادند و بدین ترتیب چهارمین سازش در پرونده قصاص نفس استان اینبار در محمدیار رقم خورد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستر سازش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *