رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

صدور تاییدیه آسانسور ۲۰ ایستگاه خط ۷

15:09 - 29 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۲۴۹
صدور تاییدیه آسانسور ۲۰ ایستگاه خط ۷
کارشناس مدیریت فنی مهندسی مترو تهران از صدور تاییدیه آسانسور ۲۰ ایستگاه خط ۷ خبر داد و گفت: استقرار گیت ویژه معلولین، رمپ برای تنظیم اختلاف سطح در ورودی‌ها، آسانسور و پله برقی از دیگر فاکتور‌های مناسب‌سازی ویژه معلولان است.

خبرگزاری میزان - به گزارش شهر، زهرا فاتح، کارشناس مدیریت فنی مهندسی مترو تهران درباره مناسب‌سازی ایستگاه‌های مترو گفت: از سال ۹۹ که مناسب‌سازی ایستگاه‌های مترو ویژه ناتوانان ابلاغ شد، فاز اول بهره‌برداری از مناسب سازی ۳۴ ایستگاه کلید خورد.

فاتح ادامه داد: به همین منظور مناسب‌سازی یک ایستگاه در خط ۳، زیرگذر جناح، ۱۳ ایستگاه در خط ۶ که ایستگاه‌های لاله، کارگر، هفت تیر و ولیعصر (عج) از این خط به تازگی افتتاح شده‌اند و ۲ ایستگاه در خط ۷ آغاز شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر۲۸ ایستگاه بالای ۹۵ درصد مناسب‌سازی شده است، اظهار کرد: ۶ ایستگاه خط ۶ و ۷ حدود ۷۵ درصد بهسازی شده‌اند.

کارشناس مدیریت فنی مهندسی مترو تهران با اشاره به فاکتور‌های لحاظ شده در مساله مناسب‌سازی، تاکید کرد: ۶ اصل در پیشبرد این قضیه مطرح شدند. گسترش مسیر ویژه نابینایان یا همان نوار بساوایی از جمله این فاکتور‌ها بود. در هر ایستگاه با یک ورودی ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ و با ۲ دو ورودی ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ متر نوار بساوایی گسترش پیدا کرده است.

فاتح عنوان کرد: استقرار گیت ویژه معلولین، رمپ برای تنظیم اختلاف سطح در ورودی‌ها، آسانسور و پله برقی از دیگر فاکتور‌های مناسب‌سازی ویژه معلولان است.

وی افزود: تاییدیه آسانسور ۲۰ ایستگاه خط ۷ نیز صادر و اخیرا آسانسور ایستگاه مهدیه نیز افتتاح شد.

کارشناس مدیریت فنی مهندسی مترو تهران با بیان اینکه در خطوط جدید مترو طراحی‌های انجام شده فاکتور‌های متعددی در راستای مناسب‌سازی فضا دارد، گفت: راهرو، پله، میله‌های دستگرد، نورپردازی، اتاق مادر و کودک، سرویس بهداشتی ویژه معلولان از جمله این امور است.

انتهای پیام/


برچسب ها: مترو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *