پرواز‌های فرودگاه سنندج پس از ۴ ماه برقرار شد

13:25 - 29 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۲۰۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
پرواز‌های فرودگاه سنندج پس از ۴ ماه برقرار شد
پرواز هواپیما مدیرکل فرودگاه سنندج از برقراری پرواز‌های فرودگاه سنندج پس از ۴ ماه و با مساعدت رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی امیرعباس نظری‌زاده مدیرکل فرودگاه سنندج، گفت: با همکاری سازمان هواپیمایی کشوری و پس از پی‌گیری‌های متعدد، شرکت هندلینگ این فرودگاه تعویض شد و برقراری مجدد پرواز‌های فرودگاه سنندج پس از وقفه‌ای ۴ ماهه رقم خورد.

نظری‌زاده افزود: این امر با مساعدت رئیس سازمان هواپیمایی کشوری محقق شد که در نتیجه آن مقرر شد شرکت هواپیمایی آسمان، مجری ۳ پرواز در هفته و شرکت هواپیمایی قشم ایر ۷ پرواز در هفته از این فرودگاه داشته باشد.

وی با بیان این‌که آخرین پرواز در این فرودگاه به تاریخ ۱۲ آذرماه سال گذشته صورت گرفته بود، تکمیل کرد: در این راستا بخش از پرواز‌های قشم ایر راه اندازی شده و مابقی پرواز‌ها در شرف رایزنی و اقدامات تکمیلی است.

مدیرکل فرودگاه سنندج با اشاره به برقراری پرواز در هفته جاری تصریح کرد: مجموعه شرکت هواپیمایی آسمان پس از ممیزی تجهیزات هندلینگ، گزارشی مبسوط به مدیرعامل شرکت آسمان ارائه کرد.

گفتنی‌است پیش از این، عملکرد فرودگاه سنندج در سال ۱۴۰۱ و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته با ۴۵ درصد کاهش نشست و برخاست، ۳۸ درصد کاهش مسافر و ۴۴ درصد کاهش ارسال و پذیرش بار ارزیابی شده بود که رویکرد مدیریتی جدید، بهره‌گیری از امکانات فناورانه و راهبرد‌های جدید دانش‌بنیان نویدبخش روز‌های روشن و اتفاقات مثبت در این فرودگاه است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *