رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پارکینگ‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با دستور قضایی در سال ۱۴۰۱ ساماندهی شدند

10:03 - 28 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۹۴۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
پارکینگ‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با دستور قضایی در سال ۱۴۰۱ ساماندهی شدند
رئیس کل دادگستری استان سمنان از ساماندهی وسائط نقلیه توقیف شده در پارکینگ‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان خبر داد و گفت: پس از طی تشریفات قانونی و انجام مزایده میزان ۱۸ میلیارد ریال درآمد ناشی از فروش وسایل نقلیه موتوری توقیفی و مصادره‌ای بدست آمد.

خبرگزاری میزان - محمد جعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان سمنان از ساماندهی وسائط نقلیه توقیف شده در پارکینگ‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان خبر داد و گفت: در بهمن سال گذشته بود که به منظور اجرای دستور ریاست قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف قانونی وسائط نقلیه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به مسئولان قضایی سراسر استان سمنان ضرب الاجل ۱۰ روزه صادر تا به بررسی و تعیین تکلیف قانونی وسائط نقلیه نگهداری شده در پارکینگ‌های آن شورا پرداخته و نتیجه اقدامات را گزارش کنند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: پس از اخذ گزارش و بازدید‌های میدانی بعمل آمده از پارکینگ‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان مشخص شده تعداد ۱۰۶ وسیله نقلیه موتوری در پارکینگ‌های آن شورا توقیف و مصادره شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: با ضرب الاجل بعمل آمده در تعیین تکلیف قانونی آن وسایل نقلیه پس از طی تشریفات قانونی و انجام مزایده میزان ۱۸ میلیارد ریال درآمد ناشی از فروش وسایل نقلیه موتوری توقیفی و مصادره‌ای بدست آمد.

عبدالهی در خاتمه بیان کرد: تاکید شده است شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان امور خویش را در حوزه‌های مختلفی پیگیری و در سال ۱۴۰۱ در اموری اعم از: درمان و حمایت اجتماعی، مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر، فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد، تشکل‌های مردم نهاد و حقوقی، قضایی فعالیت انجام و در سال گذشته ۴۱۹ هزار و ۸۳۳ مورد برنامه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد در محیط‌های مختلف برای افراد برگزار شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *