آمار جابه‌جایی رایگان مسافران مترو در روز قدس

14:50 - 26 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۶۴۰
آمار جابه‌جایی رایگان مسافران مترو در روز قدس
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: از ساعت ۹ صبح تا پایان مراسم روز جهانی قدس، ۵۷۲ هزار و ۷۸۸ نفر با مترو تهران به‌صورت رایگان جابه‌جا شدند.

خبرگزاری میزان- به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه؛ مسعود درستی با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: این شرکت با آمادگی کامل کارکنان و به‌کارگیری تمامی امکانات خود، به مسافران و شرکت‌کنندگان در راهپیمایی این روز بزرگ خدمت‌رسانی کرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در روز جمعه ۲۵ فروردین‌ماه از ساعت ۹ صبح تا پایان مراسم روز جهانی قدس، ۵۷۲ هزار و ۷۸۸ نفر با مترو تهران به‌صورت رایگان جابه‌جا شدند.

وی تصریح کرد: ما در شهر زیر زمینی با تلاش کارکنان ضمن ارائه سرویس‌دهی منظم، محیطی مناسب را برای شهروندان و مسافران فراهم کردیم و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ابتدای مراسم با کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خطوط مترو تهران سعی کردیم تا جابه‌جایی مسافران تسهیل شود.

در همین راستا سرویس‌دهی در ایستگاه‌های خط ۴ مترو به‌ویژه ایستگاه‌های دروازه‌دولت، فردوسی، تئاتر شهر، میدان انقلاب اسلامی و... که در مسیر برگزاری راهپیمایی قرار داشتند، به طور خاص افزایش پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران خاطرنشان کرد: در پایان مراسم به علت ازدحام مسافری در خط چهار، تعداد ۴ قطار فوق‌العاده به منظور جابه‌جایی سریع‌تر مسافران اعزام شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: مترو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *