با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده به عنوان رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور منصوب شد

14:10 - 26 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۶۲۷
حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده به عنوان رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور منصوب شد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی، حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال خداداده» را به عنوان رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور منصوب کرد.

خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور: «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال خداداده» را به عنوان رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور منصوب کرد.

متن این حکم به شرح ذیل است:
جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای کمال خداداده

نظر به مراتب تخصص و تعهد جناب‌عالی، به عنوان «رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور» منصوب می‌شوید.

امید می‌رود همچون گذشته ضمن تعامل و همکاری مشترک با بنیاد بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام) و نیز بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های موجود در نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه اعتاب مقدسه اربعه-آستان مقدس رضوی، فاطمی، احمدی و حسنی (علیهم‌السلام) -تسهیل‌گر و زمینه‌ساز حضور حداکثری آحاد مردم در آیین‌های گرامی‌داشت این ایام و نیز ترویج معارف حقه خاندان گران‌قدر پیامبر اعظم (صلوات‌الله علیهم اجمعین) باشید.

از آنجا که یکی از افتخارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال‌‎های گذشته خدمتگزاری شایسته به ساحت، ولی نعمت‌مان حضرت امام رضا (علیه‌السلام) بوده است بدون شک تمام معاونت‌های تخصصی و سازمان‌های وابسته در سطوح بین‌المللی، ملی و استانی یاری‌گر شما در این امر مهم خواهند بود.

امید دارم در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) دهه کرامت بیش از پیش نماد وحدت و عرض ارادت تمامی اقشار جامعه حول محبت اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و سرآغازی برای یک حرکت هدفمند و پویا در مسیر جهاد تبیین باشد. ان‌شاء‌الله

محمدمهدی اسماعیلی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *