رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
اسماعیلی:

رونق سینما‌ها به دلیل رویکرد‌ها و برنامه‌های وزارت فرهنگ است/ جشنواره فیلم فجر سال آینده هم به صورت ادغامی برگزار می‌شود/ برنامه‌های مفصلی در مورد حجاب به اجرا گذاشته‌ایم

13:01 - 16 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۶۱۳۷
رونق سینما‌ها به دلیل رویکرد‌ها و برنامه‌های وزارت فرهنگ است/ جشنواره فیلم فجر سال آینده هم به صورت ادغامی برگزار می‌شود/ برنامه‌های مفصلی در مورد حجاب به اجرا گذاشته‌ایم
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است رونق سینما‌ها را فرا گرفته و با اجرای برنامه جدید این وزارتخانه شاهد استقبال جامعه از فیلم‌ها و سینما‌ها خواهیم بود.

خبرگزاری میزان - محمد مهدی اسماعیلی درپاسخ به سوالات خبرنگارمیزان و در حاشیه جلسه هیات دولت ضمن اشاره به برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رونق سینما‌ها اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌هایی را برای جذب بیشتر مخاطبان به سینما‌ها در نظر گرفته است، اگرچه این استقبال در دو هفته اخیر و با اکران فیلم‌های سینمایی در سینما‌های کشور به خوبی دیده شده است، بدین ترتیب می‌توان گفت تعداد تماشاگران فیلم‌های سینمایی امسال افزایش داشته است. این مهم به دلیل رویکرد‌ها و برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. 

وی علل سفر وزرای دو کشور موریتانی و نیجریه را مورد بررسی قرار داد و افزود: توسعه و گسترش روابط فرهنگی از جمله برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و سفر‌های اخیر به منطقه آفریقا و همچنین گفتگو در جهت توسعه روابط فرهنگی زمینه را برای شکل‌گیری ارتباطات فرهنگی فراهم کرد و اینک وزرای مرتبط از دو کشور نیجریه و موریتانی با حضور در نمایشگاه قرآن پاسخی به درخواست رشد روابط فرهنگی با جمهوری اسلامی داده‌اند، البته باید تاکید کرد که در جهت توسعه تبادلات فرهنگی بین کشور ما و این دو کشور رایزنی‌هایی در حوزه‌های مختلف انجام شده است و بزودی تفاهم‌نامه‌هایی جامع برای همکاری فرهنگی کلید خواهد خورد. 

اسماعیلی در خصوص جشنواره بین‌المللی فیلم فجر عنوان کرد: امسال جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به صورت ادغامی برگزار شد و سیاست‌های ما در این زمینه تغییری نخواهد کرد. در سال‌های گذشته جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به شکل تفکیکی برگزار می‌شد. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد حجاب بیان کرد: برنامه‌های مفصلی در مورد حجاب به اجرا گذاشته‌ایم که در گذشته اعلام شده بود. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک رویکرد فرهنگی و عفیفانه را به اجرا گذاشته است. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *