عامل شهادت شهید جعفری‌فر مامور نیروی انتظامی اهواز دستگیر شد

10:26 - 26 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۵۴۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
عامل شهادت شهید جعفری‌فر مامور نیروی انتظامی اهواز دستگیر شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حمیدیه استان خوزستان از دستگیری شرور مسلح و عامل شهادت مامور نیروی انتظامی اهواز (شهید اکبر جعفری فر) که از سال ۱۳۸۶ متواری و تحت تعقیب بود، خبر داد.

خبرگزاری میزان-رضا علی نسب اظهار کرد: در پی وقوع ۱۸ فقره تیراندازی با سلاح جنگی کلاشینکف که منجر به مجروح شدن سه نفر از شهروندان و همچنین تخریب اموال دولتی و ایجاد رعب و وحشت در شهرستان حمیدیه شده بود، پرونده قضایی در شعبه اول بازپرسی تشکیل و دستورات مقتضی برای شناسایی و دستگیری عامل اصلی این اتفاقات صادر شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با رصد اطلاعاتی، در نهایت توانستند متهم اصلی  که دارای چندین فقره سابقه کیفری بود را شناسایی و در مخفی‌گاه خود دستگیر کنند.

علی‌نسب گفت: متهم سابقه ارتکاب شرارت‌های متعدد طی سال‌های اخیر از جمله به شهادت رساندن مامور نیروی انتظامی (شهیداکبر جعفری‌فر) در سال ۱۳۸۶ در شهرستان اهواز و همچنین آدم‌ربایی و سرقت مسلحانه، تیراندازی‌های متعدد که منتهی به خسارت به افراد و اموال دولتی شده و نیز قدرت‌نمایی با سلاح را در پرونده کیفری خود دارد.

وی گفت: متهم پس از تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

علی‌نسب هشدار داد: پاسخ دستگاه قضایی به اراذل و اوباش و افراد شرور، سخت، قاطع، بازدارنده و عبرت‌آموز خواهد بود و با تعیین مجازات لازم، اجازه نخواهیم داد این افراد امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *