ارائه محصولات و خدمات الکترونیک جدید ثبتی تا پایان سال جاری/ حضور رئیس سازمان ثبت در میز خدمت ثبتی در یکی از مساجد ساری

20:59 - 25 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۴۸۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
ارائه محصولات و خدمات الکترونیک جدید ثبتی تا پایان سال جاری/ حضور رئیس سازمان ثبت در میز خدمت ثبتی در یکی از مساجد ساری
نشست منطقه ای مدیران ثبت اسناد و املاک استان های مازندران و گلستان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ساری برگزار شد.

خبرگزاری میزان_ در سومین نشست منطقه ای ثبتی در سال جدید با حضور مدیران ثبتی استان های مازندران و گلستان، حسن بابایی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت ضمن بررسی عملکردهای  این دو استان در سال گذشته، همچنین راهبردهای توسعه سند رسمی، هوشمندسازی و الکترونیکی شدن فرآیندها را در دوران تحول و تعالی قوه قضائیه تشریح کرد. 

 

معاون رئیس قوه قضائیه، استفاده از هوش مصنوعی جهت تشخیص هوشمند انواع اوراق، آماده سازی بستر شناسایی و تشخیص شرکتهای صوری و ثنا پایه نمودن خدمات ثبتی را از جمله اقدامات معاونت توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی سازمان ثبت در سال گذشته عنوان کرد و افزود: ایجاد بستر پلتفرم ارائه خدمات دیجیتال و اسناد الکترونیک سازمان ثبت، بررسی و تدوین نقشه راه معماری راهکار مدرنیزه سازی نظام ملی حدنگار و املاک مبتنی بر پلتفرم های استاندارد بین المللی و تکمیل و بازطراحی و راه اندازی سامانه های جدید ثبت شرکتها و مؤسسات غیرتجاری و مرکز مالکیت معنوی از جمله اقدامات این حوزه در سال جاری است. 

 

بابایی در جریان سفر به استان مازندران، در میز خدمت ثبتی در مسجدالنبی ساری حضور یافت.

 

در این برنامه که بعد از نماز مغرب و عشاء انجام گرفت و در صدا و سیمای استان و تریبون راه پیمایی روز قدس نیز اطلاع رسانی شده بود، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به همراه برخی معاونین و مدیران کل ستادی، مدیرکل ثبت استان مازندران و فرماندار ساری، به صورت مستقیم با مردم دیدار و به درخواستها و مشکلات ثبتی آنها رسیدگی کردند. در پایان این مراسم، نمازگزاران و روزه داران حاضر، افطار را میهمان رئیس سازمان ثبت بودند. 

 

بابایی در جریان این سفر همچنین با حضور در یکی از برنامه های زنده صدا و سیمای استان مازندران، ضمن تشریح آخرین اقدامات سازمان ثبت اسناد و املاک در حوزه اجرای اسناد رسمی،هوشمندسازی و حدنگاری اراضی کشاورزی، تمهیدات اتخاذ شده جهت تسریع و تسهیل در امور ثبتی روستائیان و رایگان بودن بسیاری از خدمات ثبتی جهت حدنگاری و صدور اسناد این اراضی را تشریح کرد.

 

انتهای پیام/


برچسب ها: ثبت اسناد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *