حضور پرشور مسئولان و کارکنان محاکم تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس

18:00 - 25 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۴۶۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
حضور پرشور مسئولان و کارکنان محاکم تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس
در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان مسئولان و کارکنان محاکم قضایی تهران به همراه خانواده در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پیدا کردند.

خبرگزاری میزان_ در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان رئیس کل، معاونین، مدیران و همکاران قضایی و اداری در دادگاه های عمومی و انقلاب تهران به همراه خانواده با حضور یکپارچه در راهپيمايي روز جهانی قدس، عزم و اراده خود را در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به نمايش گذاشتند.

 

یحیی جعفری رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در مراسم روز جهانی قدس گفت: صهیونیسم و استکبار جهانی باید بداند با گذشت چند دهه، حضور پرشور ملت ها با زبان روزه به منظور اعلام حمایت از قدس و انزجار از اسرائیل، ناشی از احساسات نیست بلکه ناشی از اعتقاد است و باور دینی و سیاسی دارد که دارای پشتوانه تاریخی و اثباتی است.

 

وی در ادامه بیان داشت، رژیم صهیونیستی باید بداند که قدس براساس تاریخ از آن مسلمانان است و حضور آنان غاصبانه است و تنها راه حل قضیه، خروج قدس مقدس از سیطره غاصبانه رژیم اسرائیل و بازگشت آن به اسلام و مسلمانان است.

 

رئیس کل محاکم تهران اظهار داشت، امروزه اعتراضات گسترده مردمی در اسرائیل نیز حکایت از نارضایتی از حکومت داری رژیم صهیونیستی دارد که امید مسلمانان را برای فروپاشی این غده سرطانی مضاعف کرده است.

 

در پایان راهپيمايي روز جهانی قدس، طی بیانیه‌ای کارکنان دادگاه های عمومی و انقلاب تهران همراه با ديگر امت روزه دار و هميشه در صحنه، بار ديگر ضمن اعلام پیروی از فرامين ولي امر مسلمين، بر پشتیبانی خود از قیام انتفاضه تا آزادی قدس شریف تاکید کردند.

 

انتهای پیام/


برچسب ها: قوه قضاییه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *