رژیم صهیونیستی تاکنون اینقدر درمانده، بیچاره و در محاصره نبوده است

13:53 - 25 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۴۴۵
دسته بندی: سیاست ، عمومی
رژیم صهیونیستی تاکنون اینقدر درمانده، بیچاره و در محاصره نبوده است
خطیب جمعه تهران گفت: امسال امت اسلام، روز قدس متفاوتی را تجربه کرد که این تفاوت، در مستاصل بودن بی‌سابقه دشمن صهیونیستی و در عین حال سرزنده بودن جبهه مقاومت است.

خبرگزاری میزان _ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری امروز بیست و پنجم فروردین در خطبه‌های نماز جمعه تهران که در دانشگاه تهران برگزار شد، درباره راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: امسال روز قدس متفاوتی را تجربه کردیم از این جهت که هیچ گاه رژیم صهیونیستی اینقدر مستاصل و بیچاره و در محاصره نبوده که الان است. از طرفی جبهه مقاومت هیچ‌گاه اینقدر سر حال و فعال نبوده است.

وی اضافه کرد: امروز بعد از لیله‌القدر شاهد حضور روشن و معنادار و قوی مردم در راهپیمایی هستیم و خدای متعال این عمل صالح بزرگ را از همه شما برادران و خواهران و همه مومنان در جهان قبول کند. ان‌شاءالله امام راحل ما و شهدای بزرگی که این میراث را برای ما گذاشتند از این راهپیمایی بزرگ میلیونی شاد و خرسند کند.

خطیب جمعه تهران در ادامه در فضیلت استفاده از ماه مبارک رمضان به ویژه روز‌های باقی‌مانده تا پایان این ماه گفت: روز‌های پیش رو کم از شب‌های قدر ندارد و باید از آن بیشترین بهره برد.

وی همچنین افزود: حضور در نماز عید فطر که به نایب امام زمان مان (عج) و رهبر عزیزمان اقتدا کنیم که نمونه‌ای از شرف و کرم است که بشارت آن از بهار مشخص است. این خواسته همه ما از امام عالیقدرمان است و آن را عیدی خود می‌دانیم.

حاج علی‌اکبری همچنین درباره شعار سال ۱۴۰۲ "مهار تورم و رشد تولید" هم افزود: سپردن کار به مردم و مردمی‌سازی اقتصاد کشور از نگاه رهبر حکیم، راهکار اصلی است و دولت باید دست و پای خود را و مداخله‌اش را هر چقدر می‌تواند در امور اقتصادی کوتاه کند. یک فتوای روشن به ویژه از دیدگاه رهبری و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی آن است که هر کاری که مردم می‌توانند انجام دهند، حرام است که دستگاه‌های دولتی انجام دهند از این رو مسئولان مشارکت حداکثری جدی مردم را در دستور کار قرار دهند.

خطیب جمعه تهران ادامه داد: این کار نیاز به نقشه راه دارد. مطالبه ما و طراحی این نقشه راه حیاتی برای اعتلای این شعار و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی است که از مسئولان عالی قدر در قوای مختلف به ویژه از رئیس جمهور توقع داریم این برنامه را با قوت دنبال کنند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه درباره مساله حجاب نیز گفت: در این باره آخرین دیدگاه امام عالیقدرمان را دریافت کردیم و مسئولان هم اعلام نظر کردند. رئیس جمهور هم اعلام موضع کردند و وزارت کشور هم بیانیه داد. برادران و خواهران؛ موضوع زیست عفیفانه و سلامت اجتماعی و امنیت اخلاقی جامعه موضوع دست کمی نیست و از مصادیق برجسته تقوای اجتماعی است.

وی افزود: دشمنان بر خلاف تلاش برنامه ریزی شده‌ای که در این باره داشتند با سد استوار هویت دینی جامعه ایرانی مخصوصا جامعه دختران و بانوان روبرو شدند، اما در جماعتی، ظهور و بروز مخاطره آمیزی پیدا کرد تا جایی که بانوان کم حجاب هم اعتراض کردند.

حاج علی‌اکبری افزود: مطالبه ما مواجهه با برنامه با این مساله است که همه ابعاد مساله در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی با مسایل قانونی به طور سلبی و ایجابی مورد توجه قرار گیرد و ان‌شاءالله این بیماری اجتماعی با همراهی مسئولان و دعای مردم درمان خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *