کشتی آزاد قهرمانی آسیا| رضایی، کریمی و معصومی به نیمه‌نهایی رسیدند/ ۲ کشتی‌گیر باختند

10:41 - 25 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۴۱۰
کشتی آزاد قهرمانی آسیا| رضایی، کریمی و معصومی به نیمه‌نهایی رسیدند/ ۲ کشتی‌گیر باختند
۳ کشتی‌گیر آزادکار کشورمان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا در ۵ وزن دوم راه یافتند.

خبرگزاری میزان - در ادامه سی‌وسومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا که در شهر آستانه کشور قزاقستان در حال برگزاری است و در روز دوم این مسابقات کشتی‌گیران ۵ وزن دوم کشورمان به مصاف حریفان خود در مرحله گروهی رفتند که ۳ کشتی‌گیر به نیمه نهایی رسیدند و ۲ کشتی گیر هم در انتظار حضور در گروه بازنده‌ها هستند. 

نتایج آزادکاران تا مرحله نیمه نهایی به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم یاسین رضایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر ۶ و ضربه فنی هیون سیک سونگ از کره جنوبی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم حسین ابوذری در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر شامیل ایساکوف از اردن را مغلوب کرد، اما در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب ماگومدرسول اصلویف از بحرین شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا بتواند به کار خود برای کسب مدال برنز در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم علیرضا کریمی در دور اول با نتیجه ۵ بر ۲ گوان اوک کیم از کره جنوبی را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر زوشن لین از چین را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم ارشک محبی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب آراش یوشیدا از ژاپن شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا بتواند در گروه بازنده‌ها برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیررضا معصومی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر ضیاموحامت صفراف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *