رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وسایل نقلیه عمومی آماده خدمات‌رسانی به مردم در روز قدس

11:17 - 25 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۴۰۶
وسایل نقلیه عمومی آماده خدمات‌رسانی به مردم در روز قدس
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حمل و نقل عمومی آماده خدمات‌رسانی به شهروندان جهت رسیدن به محل‌های راهپیمایی است.

خبرگزاری میزان- به گزارش شهر، سرهنگ احسان مومنی از اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد راهپیمایی روز قدس در معابر منتهی به این مراسم توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد و از شهروندان خواست با خودرو‌های عمومی به محل شروع این راهپیمایی عظیم بیایند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هم اکنون از محدوده میدان فردوسی به سمت غرب، تقاطع توحید آزادی به سمت شرق، خیابان جمهوری به سمت شمال و بلوار کشاورز به سمت جنوب محدودیت‌های تردد اعمال شده و از تردد وسایل نقلیه به داخل این مسیر‌ها جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ مومنی افزود: توصیه می‌شود که کسانی که می‌خواهند به این محل مراجعه نمایند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند چرا که تمهیدات و تسهیلات ویژه از سوی تاکسیرانی و اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است و در پایان مراسم نیز در تمامی مقاطع و نقاط تمهیدات لازم را برای انتقال شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: در محل‌هایی هم که با برگزاری مراسم فاصله دارند تاکسی در نظر گرفته شده است مانند تقاطع کارگر بلوار تا میدان انقلاب، جنوب از تقاطع جمهوری کارگر تا میدان انقلاب، بخش غربی از تقاطع نواب آزادی تا میدان انقلاب و در بخش شرقی از تقاطع ولیعصر (عج) تا نزدیک میدان انقلاب تاکسی‌ها وظیفه انتقال شهروندان را به محل‌های اعلامی برگزاری راهپیمایی برعهده دارند.

انتهای پیام/


برچسب ها: قدس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *