۱هزارو ۲۱۳ خانواده زندانی بی‌بضاعت در خراسان رضوی حمایت‌های اورژانسی دریافت کردند

16:58 - 22 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۱۶۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۱هزارو ۲۱۳ خانواده زندانی بی‌بضاعت در خراسان رضوی حمایت‌های اورژانسی دریافت کردند
مدیران زندان‌ها و انجمن‌های حمایت زندانیان خراسان رضوی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از حبس در سال ۱۴۰۱ از ۱ هزارو ۲۱۳ خانواده زندانیان بی بضاعت سرکشی کردند.

خبرگزاری میزان - جانفدا مدیرکل زندان‌های استان اظهار کرد:مدیران زندان‌ها و انجمن‌های حمایت از زندانیان استان در سال ۱۴۰۱ با هدف اعمال حمایت‌های اورژانسی به خانواده زندانیان در مواجه با مشکلات و آسیب‌های ناشی از حبس سرپرست خانوار از ۱ هزارو ۲۱۳ خانواده نیازمند بازدید به عمل آوردند.

جانفدا در ادامه خبر افزود:با توجه به اینکه توجه و رسیدگی به خانواده زندانیان از اولویت‌های ابلاغی سازمان زندان‌ها می‌باشد مدیران زندان‌های استان با همکاری انجمن‌های حمایت زندانیان توانسته این تکلیف سازمانی را به مسئولیت اجتماعی تبدیل کند و در کنار خانواده‌های نیازمند در جهت رفع مشکلات و آسیب‌ها حضور مستمر و فعال داشته باشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۱ مجموعه مدیران زندانها، مددکاران اجتماعی و مدیران انجمن‌های حمایت زندانیان استان طی بازدید از ۱هزارو ۲۱۳ خانواده نیازمند مشکلات این قشر آسیب پذیر اجتماعی را در حوزه‌های معیشتی، تحصیلی، درمانی، اقلام ضروری زندگی، مسکن و... مورد بررسی قرار دادند و در جهت رفع این مشکلات بر اساس اولویت‌های ضروری با استفاده از منابع سازمانی و کمک‌های خیرین و سایر ظرفیت‌های اجتماعی به صورت اورژانسی اتخاذ تدبیر کردند.

انتهای خبر/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *