تحولات فلسطین|

آماده‌باش نیرو‌های رژیم صهیونیستی به مناسبت روز جهانی قدس به بالاترین سطح می‎رسد

8:28 - 22 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۰۱۲
آماده‌باش نیرو‌های رژیم صهیونیستی به مناسبت روز جهانی قدس به بالاترین سطح می‎رسد
منابع محلی از تیراندازی مبارزان مقاومت فلسطین به سمت شهرکی صهیونیستی در جنوب نابلس خبر دادند.

خبرگزاری میزان - در پی اقدامات تحریک‌آمیز رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و تعرض صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی، درگیری‌ها تشدید شده و عملیات‌های ضد صهیونیستی در مناطق مختلف اراضی اشغالی شدت گرفته است. 

تیراندازی به شهرک صهیونیستی اویتار

منابع محلی از تیراندازی مبارزان مقاومت فلسطین به سمت شهرک صهیونیستی «اویتار» در منطقه کوه «صبیح» در جنوب نابلس خبر دادند.

شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست همراه با ۲۷ نفر از وزرا و نمایندگان کنست رژیم صهیونیستی روز گذشته تظاهراتی را در این منطقه برگزار کرده و خواستار مشروعیت‌بخشی به این شهرک صهیونیستی شدند.

حمله شهرک‌نشینان به خودرو‌های فلسطینیان در شمال شهر بیره

منابع محلی اعلام کردند که ده‌ها شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست خودرو‌های فلسطینیان را در ورودی شمال شهر «بیره» در کرانه باختری مورد حمله قرار دادند.

آماده‌باش نظامیان صهیونیست همزمان با روز قدس

«یوسی یهوشع» خبرنگار «یدیعوت احارونوت» اعلام کرد که سطح آماده‌باش نیرو‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در روز جمعه آینده به مناسبت روز جهانی قدس به بالاترین سطح ممکن خواهد رسید.

زخمی شدن دو نظامی صهیونیست و ۲۱۶ فلسطینی در درگیری‌های روز گذشته نابلس

منابع محلی از زخمی شدن دو نظامی رژیم صهیونیستی بر اثر سنگ‌پرانی جوانان فلسطینی در جریان درگیری‌های روز گذشته در شهرک «بیتا» در جنوب نابلس خبر دادند.

همچنین هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در جریان مقابله شهروندان فلسطینی با شهرک‌نشینان و نظامیان اشغالگر در این شهرک در مجموع ۲۱۶ فلسطینی زخمی شدند. 

یورش نظامیان صهیونیست به یک خانه در جنین

منابع محلی اعلام کردند که نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی به یک خانه در حال ساخت در شهر «جنین» یورش برده و چند جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

 

یورش صهیونیست‌ها به اریحا

گروهی از نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی به شهرک «العوجا» در شمال شهر اریحا یورش بردند.

ازسرگیری تعرض شهرک‌نشینان اشغالگر به مسجد الاقصی

شهرک‌نشینان صهیونیست صبح امروز تعرض به قبله نخست مسلمانان را تحت تدابیر شدید امنیتی ازسرگرفتند.

همزمان با تعرض صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی، نمازگزاران و اعتکاف کنندگان فلسطینی در محوطه‌های مسجد نیز فریاد الله اکبر سردادند. 

منابع فلسطینی اعلام کردند که «یهودا گلیک»، خاخام صهیونیست نیز همراه با شهرک‌نشینان اشغالگر به مسجد الاقصی تعرض کرده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *