قالیباف: مجلس زمینه تثبیت و ارتقاء دستاورد‌های هسته‌ای کشور را فراهم کرد

9:38 - 20 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۶۶۸۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
قالیباف: مجلس زمینه تثبیت و ارتقاء دستاورد‌های هسته‌ای کشور را فراهم کرد
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در دوره یازدهم با تصویب قانون اقدام راهبردی، زمینه قانونی تثبیت و ارتقاء دستاورد‌های هسته‌ای کشور توام با باز کردن دست دستگاه دیپلماسی در استیفای حقوق ملت ایران را فراهم ساخت.

خبرگزاری میزان- به گزارش خانه ملت، محمدباقر قالیباف، در نشست علنی روز (یکشنبه ۲۰ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲ در نطق پیش ازدستور خود بیان کرد: با فرا رسیدن شب‌های با برکت و نورانی قدر به توصیه بزرگان از خداوند متعال، توفیق «ترمیم گذشته» و «ترسیم آینده» را طلب می‌کنم و از ملت شریف ایران التماس دعای خیر و عافیت داریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین فرا رسیدن روز ملی فناوری هسته‌ای را گرامی می‌دارم؛ مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم با تصویب قانون اقدام راهبردی، زمینه قانونی تثبیت و ارتقاء دستاورد‌های هسته‌ای کشور توام با باز کردن دست دستگاه دیپلماسی در استیفای حقوق ملت ایران را فراهم ساخت. یاد و خاطر شهدای گرانقدر هسته‌ای را گرامی می‌دارم و از مجاهدت شبانه روزی و مخلصانه دانشمندان صنعت هسته‌ای که مایه مباهات و افتخار ملت ایران هستند، قدردانی می‌کنم.

وی افزود: همچنین یاد و خاطر دو شهید سرافراز و جاویدنام، دلاور میدان‌های نبرد، امیر شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی را گرامی می‌دارم.

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه در پایان، هتک حرمت مسجد الاقصی قبله‌گاه اول مسلمین و بازداشت و ضرب و شتم اعتکاف کنندگان و نمازگزاران در آن مکان مقدس و حملات وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به غزه و جنوب لبنان را به شدت محکوم می‌کنم، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی دهه‌ها است با زیر پا گذاشتن تمام قوانین بین المللی به یک ماشین کشتار بدون مهار و به طرز فزاینده‌ای جنایت‌کار، مبدل گشته است.

قالیباف، افزود: آحاد مسلمین جهان یکدل و یکصدا پشتیبان برادران و خواهران مقاوم و شجاع خود در فلسطین هستند و در روز قدس امسال نیز راهپیمایی‌های باشکوه آنان همچون گذشته نشان خواهد داد که آرمان قدس شریف بالنده‌تر و جوشان تر، و نفرت از رژیم صهیونیستی، زنده‌تر از هر زمانی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: رژیم صهیونیستی امروز در ضعیف‌ترین وضعیت خود در طول تاریخ است و قدرت جبهه مقاومت، این رژیم را به واکنش‌های بزدلانه مجبور کرده است؛ رژیم صهیونیستی می‌داند که به پشتوانه قدرت جبهه مقاومت، در روز موعود عقوبتی سخت و در هم کوبنده در انتظار آنهاست.

انتهای پیام/


برچسب ها: مجلس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *