ملاقات مسئولان قضایی دادگستری استان تهران در محل نماز جمعه تهران با مردم

21:11 - 18 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۶۴۸۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
ملاقات مسئولان قضایی دادگستری استان تهران در محل نماز جمعه تهران با مردم
مسئولان قضایی دادگستری استان تهران در محل نمازجمعه تهران با مردم ملاقات کردند.

خبرگزاری میزان_ معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران، رییس شورای حل اختلاف استان تهران و رییس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران در شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان الکریم، ضمن حضور در محل اقامه نماز جمعه تهران با مراجعین به صورت چهره به چهره دیدار کردند.

مرتضی تورک رییس حوزه ریاست دادگستری استان تهران در این دیدار چهره به چهره اظهار داشت: ماه رمضان، ماه مردم است و توفیق خدمت به مردم در قالب پاسخگویی به سوالات حقوقی و قضایی مردم و رفع مشکلات آن‌ها موجب رضایت پروردگار خواهد بود. 

مرتضی تورک تصریح کرد: تقاضای اعاده دادرسی و اعمال ماده ۴۷۷، مرخصی برای زندانیان، آزادی مشروط، تسریع در اجرای احکام صادره و تسریع در رسیدگی از جمله مواردی بود که در برنامه ملاقات امروز توسط مراجعین مورد تقاضا قرار گرفته است. 

در این دیدار چهره به چهره در محل نماز جمعه تهران مرتضی تورک معاون قضایی رئیس کل و رئیس حوزه ریاست دادگستری، شیخی پور معاون قضایی رئیس کل دادگستری و غلامرضامهدوی معاون قضایی رئیس کل در امور شورا‌های حل اختلاف تهران و یحیی جعفری رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران به در خواست‌های مراجعین و مشکلات و ابهامات حقوقی و قضایی آن‌ها را پاسخ دادند.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری تهران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *