رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

محکومیت یورش صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی توسط عراق

20:33 - 16 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۶۲۲۶
محکومیت یورش صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی توسط عراق
دفتر نخست وزیری عراق در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن یورش صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی، اعلام کرد که دولت و ملت این کشور، اقدام اشغالگران در یورش به محوطه مسجدالاقصی در قدس شریف طی شب گذشته و تعرض وحشیانه به نمازگزاران معتکف را که در حال اقامه نماز و احیای شب‌های ماه رمضان بودند، غیرقابل قبول می‌داند.

خبرگزاری میزان_ دفتر نخست وزیری عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که دولت و ملت این کشور، اقدام اشغالگران در یورش به محوطه مسجدالاقصی در قدس شریف طی شب گذشته و تعرض وحشیانه به نمازگزاران معتکف را که در حال اقامه نماز و احیای شب‌های ماه رمضان بودند، غیرقابل قبول می‌داند.

این بیانیه افزوده است: بغداد از جامعه بین المللی می‌خواهد تا از این اقدامات زشت رژیم صهیونیستی که ارزشی برای دین یا حرمتی برای هیچ مسجدی و مردمان بی‌سلاح فلسطین قائل نیست، جلوگیری کند. از نهاد‌های بین المللی خواستار آن هستیم که موضع روشن در خصوص این تعرضات آشکار و انتقام جویانه صهیونیست‌ها از ملت برادر فلسطین اتخاذ کنند.

در بیانیه دفتر نخست وزیر عراق تأکید شده که عراق همواره بر ایستادگی در کنار حق مطلق فلسطین در داشتن کشور آزاد و حق مقدس تعیین سرنوشتش تأکید دارد.

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *