میز خدمت دادگستری خوزستان در مسجد الرسول (ص) کوی علوی اهواز برپا شد

14:04 - 16 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۶۱۴۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
میز خدمت دادگستری خوزستان در مسجد الرسول (ص) کوی علوی اهواز برپا شد
میز خدمت دادگستری خوزستان با حضور رئیس کل دادگستری این استان در مسجد الرسول (ص) کوی علوی اهواز برپا شد.

خبرگزاری میزان-در اولین روز از برگزاری میز‌های خدمت ماه رمضان دادگستری استان خوزستان، شب گذشته رئیس کل دادگستری به همراه دادستان عمومی و انقلاب اهواز و اعضای شورای معاونین، در مسجد الرسول (ص) کوی علوی اهواز حضور یافتند و ضمن شرکت در محفل انس با قرآن کریم، به مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان رسیدگی کردند.

این برنامه که در راستای اجرای سند تحول قضایی و تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه در خصوص دیدار مستقیم مسئولان قضایی با مردم در مساجد و به همت اداره فرهنگی معاونت منابع انسانی دادگستری استان، برگزار شد تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

علی دهقانی هدف از اجرای این برنامه را ملاقات چهره به چهره با مردم و قرار گرفتن در جریان مشکلات و معضلات مناطق مختلف شهرستان اهواز برشمرد و گفت: دستگاه قضایی وظایف متعددی در جامعه دارد که از جمله آن می‌توان به نظارت بر حقوق عامه و مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی را برشمرد.

 رئیس کل دادگستری خوزستان اظهار امیدواری کرد: با حضور مسئولان قضایی در مناطق مختلف شهرستان اهواز، شاهد حضور پررنگ‌تر سایر مدیران استان در این مناطق باشیم.

وی خدمت به مردم را بالاترین فریضه دانست و افزود: به جهت سهولت دسترسی مردم و همچنین برقراری ارتباطات مردمی از که منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، این برنامه‌ها در سایر نقاط شهر و استان در طول سال ادامه خواهد داشت.

دهقانی گفت: از روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی سراسر استان نیز از خواسته شده تا با حضور در مساجد به‌ویژه در مناطق محروم، مسائل و مشکلات مردم را از نزدیک شناسایی و پیگیری کنند.

گفتنی است در این میز خدمت، درخواست حقوقی و قضایی مراجعین بررسی و دستورات لازم برای رسیدگی به آن‌ها صادر شد.

همچنین در محفل انس با قرآن که توسط قاریان منطقه کوی علوی برگزار شد، قاریان قرآن کریم از سوی رئیس کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب اهواز مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *