نخستین پویش امید و افتخار در سال جدید؛ افتتاح دژباغ کن و مجموعه خدماتی سرای عموعباس

13:05 - 16 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۶۱۴۰
نخستین پویش امید و افتخار در سال جدید؛ افتتاح دژباغ کن و مجموعه خدماتی سرای عموعباس
پنجاه و یکمین پویش امید و افتخار که نخستین دور این پویش در سال جدید است، صبح شنبه با حضور شهردار تهران و با افتتاح دو پروژه در مناطق ۵ و ۲۰ برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش شهر؛  پنجاه و یکمین پویش امید و افتخار قرار است روز شنبه - ۱۹ فروردین ۱۴۰۲- با افتتاح ۲ پروژه دژباغ کن و مجموعه خدماتی سرای عمو عباس در دو منطقه ۵ و ۲۰ برگزار شود.

در نخستین پویش امید و افتخار سال جدید، مجموعه ورزشی خدماتی دژباغ کن در محله کن و منطقه ۵ به بهره برداری می‌رسد که در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۸۰۰ متر مربع واقع شده است. مساحت مستحدثات آن نیز دو هزار و ۲۰۰ متر مربع است. از کاربری‌های اصلی این پروژه می‌توان به محوطه روباز، محوطه ورزشی سرپوشیده و روباز و فضای بازی کودکان و کاربری‌های مکمل خدماتی آن به رستوران، کافی‌شاپ و فروشگاه صنایع دستی اشاره کرد.

مجموعه خدماتی سرای عموعباس محله نفرآباد منطقه ۲۰ نیز دیگر پروژه‌ای است که در اینپویش افتتاح می‌شود. این مجموعه در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع احداث شده که مساحت مستحدثات آن ۲۰۰ مترمربع است و کاربری اصلی آن پاتوق محله است که دارای کاربری مکمل خدماتی و بازارچه صنایع دستی است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *