نماینده ولی‌فقیه در سپاه: رژیم صهیونیستی منتظر انتقام سخت نیروهای مسلح ما باشد

11:09 - 15 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۹۴۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
نماینده ولی‌فقیه در سپاه: رژیم صهیونیستی منتظر انتقام سخت نیروهای مسلح ما باشد
نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم تشییع پیکرهای شهیدان میلاد حیدری و مقداد مهقانی جعفرآبادی گفت: نیروهای مسلح حتما و قطعا مانند گذشته انتقام خون این دو شهید را از دشمنان اسلام و رژیم اشغالگر به سختی خواهند گرفت.

خبرگزاری میزان - به گزارش سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم تشییع پیکرهای شهیدان میلاد حیدری و مقداد مهقانی جعفرآبادی در میدان امام حسین (ع) تهران ، با اشاره به اینکه در این میدان مقدس در محضرشهیدان با خدا و شهید محراب رمضان پیمان می‌بندیم که تا نابودی غده سرطانی و استکبار، لحظه‌ای آرام نخواهیم بود اعلام کرد: به دشمنان و رژیم اشغالگر قدس می‌گوییم که این شهادت‌ها فرایند سقوط شما را تند خواهد کرد و دنیا به زودی شاهد نابودی شما خواهد بود.

وی افزود: شهید روحیه جهادی و انقلابی تولید می‌کند. دیده‌اید که به قول امام خمینی (ره) هرچه جوانان ما را شهید کرده‌اند ملت ما آگاه‌تر به میدان آمدد و راهشان را ادامه دادند.

نماینده ولی فقیه در سپاه تأکید کرد: هردو خانواده شهید پیام‌شان این است که مقام معظم رهبری نایب امام زمان عجل‌الله و امت بداند ما با قدرت ایستاده‌ایم و فرزندان دیگر را آماده می‌کنیم و فرزندان آنها را بزرگ می‌کنیم تا مقابل ظلم و استکبار ایستادگی کنند چرا که برای استقرار عدالت و نهضت ظهور آمده‌ایم. ما شهید دادیم و راه شهدا را با قدرت و عزت ادامه خواهیم داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه با بیان اینکه با دفاع از آرمان شهدا و با روحیه عاشورایی نخواهیم گذاشت که نایب امام زمان (عج) تنها بماند،گفت: ما حسینی هستیم و خود را فدای دین می‌کنیم. دنیای استکبار بداند که جوانان سنگرنشین انقلاب آماده‌اند که مرگ تدریجی استکبار را سرعت ببخشند و روزی در همین میدان امام حسین (ع)، پیروزی بر جهان کفر را جشن خواهیم گرفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *