رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری زنجان: دیدار با مردم و اطلاع از مسائل جامعه نقش مهمی در رفع مشکلات دارد

11:55 - 11 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۴۵۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری زنجان: دیدار با مردم و اطلاع از مسائل جامعه نقش مهمی در رفع مشکلات دارد
رئیس کل دادگستری استان زنجان، گفت: دیدار چهره به چهره با مردم و در جریان مشکلات جامعه قرار گرفتن نقش بسزایی در پیگیری و رفع مشکلات دارد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در اولین جلسه شورای مشترک قضایی و مدیران دادگستری کل استان زنجان با تبریک سال نو و ماه بهار قرآن و تشکر از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه حوزه‌های قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان، اظهارکرد: در سال گذشته با همکاری و همراهی مدیران و روسای سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان شاهد اقدامات خوب و رو به جلو بودیم، امیدواریم در سال جدید اقدامات با شتاب مضاعف اجرا شود.

وی ساماندهی بایگانی‌های راکد و توجه به امور زندانیان را از جمله برنامه‌های دادگستری استان در سال جاری بیان کرد و افزود:در این حوزه‌ها در سال گذشته اقدامات خوبی انجام شده، بنابر این نباید به این مقدار بسنده کرد، بلکه باید اقدامات موثرتری صورت گیرد.

رئیس شورای قضایی استان زنجان ارتباط مسئولان قضایی با مردم در مساجد را اقدامی ارزشمند در جهت حل مشکلات مردم دانست و گفت: دیدار چهره به چهره با مردم و از نزدیک در جریان مشکلات جامعه قرار گرفتن نقش بسزایی در پیگیری و رفع مشکلات دارد و درخواست ما از مسئولان حوزه‌های قضایی استان این است که این کار را با قوت در مساجد شهری و روستایی تا پایان ماه مبارک رمضان انجام و گزارش کار به استان ارائه شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان همچنین از ابلاغ برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲ به حوزه‌های قضایی خبر داد و گفت: مدیران با مطالعه دقیق برنامه عملیاتی نسبت به اجرای دقیق برنامه‌ها و هدف گزاری اقدامات اهتمام کنند.
انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری نشست

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *