رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ورود دادستان مرکز استان زنجان به موضوع اجاره خیابان به وانت بار‌های میوه فروش و سد معبر در منطقه امیر کبیر

11:45 - 10 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۳۴۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
ورود دادستان مرکز استان زنجان به موضوع اجاره خیابان به وانت بار‌های میوه فروش و سد معبر در منطقه امیر کبیر
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان دستور بررسی موضوع اجاره خیابان به وانت بار‌های میوه فروش در منطقه امیرکبیر شهر زنجان و شناسایی افراد متخلف را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان همراه با معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، شهردار، رئیس کلانتری و برخی مسئولان شهر زنجان با حضور میدانی در منطقهامیرکبیر این شهر شخصا به موضوع اجاره خیابان به وانت بار‌های میوه فروش و سد معبر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان ورود کرد.

بهروز عباسی در این بازدید ضمن بررسی میدانی وضعیت نابسامان وایجاد سد معبر وانت بار‌ها و چرخ داران میوه فروش در پیاده راه و کنار خیابان‌های منطقه امیرکبیر زنجان، اظهارکرد: ساماندهی وانت بار‌ها و چرخ داران میوه فروش در شهر برعهده شهرداری است که باید نسبت به ساماندهی آن‌ها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه به گفته برخی وانت بار‌های میوه فروش مبنی بر اینکه برخی افراد اقدام به اجاره دادن پیاده راه‌ها و کنار خیابان برای وانت بار‌ها و دستفروشان می‌کنند دستور داد تا با فوریت صحت و سقم موضوع بررسی وافراد متخلف شناسایی شوند چرا که پیاده راه و خیابان متعلق به عموم مردم و محل رفت آمد رهگذران است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان همچنین عنوان کرد: این بازدید میدانی به درخواست خود مردم و برخی کسبه و مغازه داران منطقه امیرکبیر زنجان انجام می‌شود، بنا براین دادستانی بر اساس وظایف قانونی و حقوق عامه با کسانی که در موجب بی نظمی و مزاحمت برای شهروندان شوند برخورد قانونی خواهد کرد و انتظار ما از شهرداری این است که با همکاری مامورین انتظامی نسبت به ساماندهی وانت بار‌ها و دست فروشان کنار خیابان‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *