دستگیری عوامل هنجارشکنی و اشاعه فساد و فحشا در منطقه شهیون دریاچه سد دز شهرستان دزفول

11:55 - 10 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۳۵۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
دستگیری عوامل هنجارشکنی و اشاعه فساد و فحشا در منطقه شهیون دریاچه سد دز شهرستان دزفول
دادستان عمومی و انقلاب دزفول از دستگیری عوامل هنجار شکنی و اشاعه فساد و فحشا در منطقه دریاچه سد دز شهرستان دزفول خبر داد.

خبرگزاری میزان - دادستان عمومی و انقلاب دزفول از دستگیری عوامل هنجارشکنی و اشاعه فساد و فحشا در منطقه دریاچه سد دز شهرستان دزفول خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول، اظهار کرد:  اقدام هنجارشکنانه و اشاعه فساد و فحشا در قالب تور گردشگری سبب رنجش قاطبه مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان دزفول شد.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول،  گفت: با توجه به اهمیت موضوع و درک دغدغه تمامی مردم ارزشی و ولایت مدار شهرستان دارالمومنین دزفول، دستور لازم جهت شناسایی، تعقیب و برخورد قانونی با عوامل و مسببان این موضوع صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول  با بیان اینکه در بحث ارزش‌های اسلامی و انقلابی و نیز حفظ امنیت جامعه با قاطعیت با هر گونه اقدام و عمل هنجارشکن و غیر قانونی برخورد لازم  می‌شود، گفت: یک نفر از افرادی که اقدام  به برپایی و اسکان تور فساد و‌فحشا کرده و مسئول کمپ اسکان آن‌ها در منطقه شهیون دریاچه سد دز شهرستان دزفول بوده است دستگیر و با قرار تامین قضایی روانه زندان شد.

انتهای پیام/


سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
0
0
سلام خبرگزاری محترم لطفا پیگیری کنید جهت تمدید حساب وکالتی چون بخاطر اشتباه بانک ما موفق به ثبت نام طرح یکپارچه خودرو نشدیم.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *