رونمایی از گزینه‌های جانشینی رنار روی نیمکت عربستان؛ از زیزو تا مانچینی

10:52 - 09 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۲۵۱
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
رونمایی از گزینه‌های جانشینی رنار روی نیمکت عربستان؛ از زیزو تا مانچینی
رسانه‌های ورزشی عربستان گزینه‌های فدراسیون فوتبال این کشور برای جانشینی رنار را اعلام کردند.

خبرگزاری میزان - سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان همانطور که پیش‌بینی می‌شد فدراسیون فوتبال عربستان با انتشار بیانیه‌ای، از فسخ قرارداد و جدایی هروه رنار از تیم ملی این کشور خبر داد. رنار شب گذشته (سه‌شنبه) پس از شکست ۲ بر یک تیم ملی فوتبال عربستان مقابل بولیوی، از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد.

گفته می‌شود وی به زودی هدایت تیم ملی زنان فرانسه را به عهده خواهد گرفت.

نشریه «الریاضیه» عربستان به نقل از منابع خبری خود، اسامی تعدادی از گزینه‌های فدراسیون فوتبال این کشور را ذکر کرد که زین‌الدین زیدان و روبرتو مانچینی در این فهرست دیده می‌شوند. زیدان پس از استعفا از سرمربیگری رئال مادرید در سال ۲۰۲۱، به پیشنهاد تیم دیگری پاسخ مثبت نداده و مانچینی اکنون به‌عنوان سرمربی تیم ملی ایتالیا فعالیت می‌کند.

از فرناندو سانتوس و ژرژ ژسوس به عنوان دیگر گزینه‌های مدیران فدراسیون عربستان برای جانشینی رنار یاد می‌شود. سانتوس بعد از کناره‌گیری از تیم ملی فوتبال پرتغال هدایت لهستان را بر عهده گرفته است و ژسوس نیز روی نیمکت فنرباغچه ترکیه حضور دارد.

سعد الشهری، سرمربی تیم زیر ۲۳ سال عربستان که سال گذشته با این تیم به قهرمانی آسیا دست یافت، یکی دیگر از گزینه‌های فدراسیون فوتبال عربستان به شمار می‌رود. البته احتمال اضافه شدن اسامی جدید به فهرست این فدراسیون برای جانشینی رنار وجود دارد.

گفته می‌شود ناصر لاریت، مدیر فنی فدراسیون فوتبال عربستان تصمیم گرفته در فیفادی بعدی که ماه ژوئن (خرداد) امسال خواهد بود، به بازیکنان تیم ملی این کشور استراحت بدهد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *