اولین واکنش رنار بعد از جدایی از عربستان: از روی سکو‌ها حامی عربستان خواهم بود

10:11 - 09 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۲۴۱
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
اولین واکنش رنار بعد از جدایی از عربستان: از روی سکو‌ها حامی عربستان خواهم بود
مربی فرانسوی در نخستین واکنش بعد از جدایی از سبزپوشان سعودی گفت: من در دوره آتی جام ملت‌های آسیا از روی سکو‌ها حامی تیم ملی عربستان خواهم بود.

خبرگزاری میزان - همانطور که پیش‌بینی می‌شد سرانجام فدراسیون فوتبال عربستان با انتشار بیانیه‌ای، از فسخ قرارداد و جدایی هروه رنار از تیم ملی این کشور خبر داد. گفته می‌شود وی به زودی هدایت تیم ملی زنان فرانسه را به عهده خواهد گرفت.

رنار ۵۴ ساله، در حالی تابستان ۲۰۱۹ هدایت عربستان را به عهده گرفت که این تیم را در اولین بازی جام جهانی ۲۰۲۲، مقابل آرژانتین (قهرمان جام) به پیروزی رساند؛ هرچند عربستان با همان ۳ امتیاز از مرحله گروهی حذف شد.

این مربی فرانسوی در نخستین واکنش بعد از جدایی از سبزپوشان سعودی گفت: نخستین بازی عربستان در جام جهانی ۲۰۲۲ برابر آرژانتین در خاطره‌ها جاودانه خواهد ماند. من در طول کارم در عربستان مشکلی احساس نکردم و همکاری عالی با فدراسیون فوتبال داشتم. در مسابقات مقدماتی جام جهانی تیم‌های ملی ژاپن و استرالیا را پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: متاسفانه نتیجه خوبی در جام جهانی به دست نیاوردیم. از همه هواداران فوتبال عربستان قدردانی می‌کنم و حمایت‌شان از تیم ملی و من بی‌نظیر بود. من در دوره آتی جام ملت‌های آسیا از روی سکو‌ها حامی تیم ملی عربستان خواهم بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *