رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعتصاب بزرگ در آلمان و اختلال گسترده در بخش حمل و نقل

11:32 - 07 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۰۳۲
اعتصاب بزرگ در آلمان و اختلال گسترده در بخش حمل و نقل
کارکنان بخش حمل و نقل در سراسر آلمان در حال برگزاری یک اعتصاب بزرگ برای افزایش دستمزد‌ها در مواجهه با تورم شدید هستند.

خبرگزاری میزان - مسافران آلمانی خود را برای ایجاد اختلال بزرگ آماده می‌کنند، زیرا کارکنان بخش حمل و نقل در سراسر کشور در حال برگزاری یک اعتصاب بزرگ برای افزایش دستمزد‌ها در مواجهه با تورم شدید هستند. 

به گزارش «گاردین»، انتظار می‌رود کارکنان فرودگاه‌ها، بنادر، راه‌آهن، اتوبوس‌ها و خطوط مترو در بسیاری از مناطق بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا به فراخوان اتحادیه‌های Verdi و EVG توجه کنند و در تعطیلی ۲۴ ساعته امروز شرکت کنند.

این اعتصابات که قرار بود دقیقاً بعد از نیمه شب آغاز شود و خدمات را در سراسر دوشنبه تحت تأثیر قرار دهد، جدیدترین اعتصاب در ماه‌های اخیر است که اقتصاد‌های بزرگ اروپایی را تحت تأثیر قرار داده است، زیرا قیمت‌های بالاتر غذا و انرژی استاندارد‌های زندگی را کاهش داده است.

آلمان که قبل از جنگ در اوکراین برای گاز به شدت به روسیه وابسته بود، به ویژه در تلاش برای یافتن منابع انرژی جدید، با نرخ تورم بیش از میانگین منطقه یورو در ماه‌های اخیر مواجه شده و به شدت تحت تأثیر تورم بالاتر قرار گرفته است.

شاخص قیمت‌های مصرف‌کننده در آلمان در فوریه بیش از پیش‌بینی‌ها و ۹.۳ درصد در مقایسه با سال قبل افزایش یافت.

اتحادیه «وردی» نماینده حدود ۲.۵ میلیون نفر از کارکنان بخش دولتی است، در حالی که EVG نماینده ۲۳۰ هزار کارگر بخش راه آهن و شرکت‌های اتوبوسرانی است.

این اعتصاب بزرگ به دنبال اقدامات اعتصابی در ماه‌های اخیر در چندین بخش آلمان از جمله خدمات پستی، فرودگاه‌ها و حمل و نقل محلی انجام می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *