در دیدار رئیس کل دادگستری استان کرمان با استاندار مطرح شد

ایجاد هماهنگی‌های قضایی و اجرایی به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در استان کرمان

10:50 - 07 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۰۲۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
ایجاد هماهنگی‌های قضایی و اجرایی به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در استان کرمان
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در استان کرمان به دلیل موقعیت جغرافیایی آن و قرار گرفتن در کریدور‌های شمال به جنوب و شرق به غرب کشور باید در حوزه نظارت ترافیکی به نحوی اقدام شود که ایمنی سفر برای مسافران و گردشگران بیش از پیش محقق شود.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار نوروزی با استاندارکرمان ضمن اعلام حمایت و همراهی دستگاه قضایی از سازمان‌های مختلف به منظور خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم ومسافران نوروزی، تصریح کرد: افزایش آمار گردشگران و مسافران نوروزی در استان کرمان بسیار خوب بوده و باید از اقدامات انجام شده در این راستا قدردانی کرد.

وی از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی بی نظیر در استان کرمان سخن به میان آورد و بر معرفی این جاذبه‌ها به منظور آشنایی هر چه بیشتر گردشگران تاکید کرد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز با اشاره به وضعیت خوب استان در حوزه گردشگری و پذیرش مساقران نوروزی، بیان کرد: استان کرمان جزو پنج استان دارای بیشترین گردشگران و مسافران نوروزی بوده است و تعداد بازدید از باغ شاهزاده ماهان از میان ۲۰۸ جاذبه شاخص در کشور، در رتبه ۱۲ کشوری قرار داشته است.

وی افزود: جاذبه‌های گردشگری بی نظیر و جدیدی از جمله گوهرپارک در استان کرمان ایجاد شده که با استقبال گسترده‌ای نیز روبرو بوده اند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *