رئیس کل دادگستری زنجان اعلام کرد: برگزاری دیدار‌های مردمی مسئولان قضایی استان در ماه مبارک رمضان در مساجد و مصلی‌های نماز جمعه استان

20:11 - 05 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۴۹۲۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری زنجان اعلام کرد: برگزاری دیدار‌های مردمی مسئولان قضایی استان در ماه مبارک رمضان در مساجد و مصلی‌های نماز جمعه استان
رئیس کل دادگستری زنجان گفت: با برنامه ریز‌های انجام شده در سال جاری دیدار مسئولان قضایی استان با قوت بیشتر در مساجد و مصلی ها‌ی استان در طول سال و در مناسبت‌های خاص برگزار خواهد شد که حضور در مساجد در ماه مبارک رمضان از جمله این برنامه هاست. 

خبرگزاری میزان_ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار شورای قضایی استان با آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، ضمن تبریک بهار طبیعت و بهار قرآن از اهتمام دستگاه قضایی در ارتباط با تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری (مهار تورم و رشد تولید) نام گذاری شده است خبر داد. 

رئیس کل دادگستری زنجان از کاهش ورودی هشت درصدی از پرونده‌ها در سال ۱۴۰۱ دستگاه قضایی استان خبر داد.

رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به آمار تصادفات در تعطیلات گفت: در تعطیلات نوروز از مورخه ۲۹ اسفند تا ۵ فروردین ماه ۵۲ فقره پرونده در دستگاه قضایی استان تشکیل و رسیدگی شد.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه استان زنجان در ایجاد صلح و سازش پرونده‌ها در سال ۱۴۰۱ در سطح کشور رتبه برتر را کسب کرد ادامه داد: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف استان وبا استفاده از ظرفیت‌های همیاران صلح و نهاد‌های مردمی در سازش پرونده‌ها استان توفیقات خوبی داشته امیدواریم در سال جاری شاهد افزایش سازش‌ها باشیم.

رئیس کل دادگستری زنجان از کاهش هفت درصدی از موجودی پرونده‌ها در سال ۱۴۰۱ در دستگاه قضایی استان خبر داد.

وی از اجرای دقیق برنامه حضور مقامات قضایی استان زنجان در مساجد و ملاقات بی واسطه با مردم در سال ۱۴۰۱ خبر داد و افزود: با برنامه ریز‌های انجام شده در سال جاری دیدار مسئولان قضایی استان با قوت بیشتر در مساجد و مصلی ها‌ی استان در طول سال و در مناسبت‌های خاص برگزار خواهد شد که حضور در مساجد در ماه مبارک رمضان از جمله این برنامه هاست. 

در این دیدار آیت الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز با تبریک سال جدید و بهار قرآن گفت:گزارش خوب و دلگرم کننده رئیس کل دادگستری استان از اجرای برنامه‌ها و اقدامات موثر در سال گذشته جای تقدیر و خداقوت دارد، بویژه حضور مسئولان قضایی در مساجد و مصلی‌های که موجب رضایت مندی مردم نیز شده است، اقدامی ارزشمند است. 

وی بر اجرای دقیق فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جدید و تحقق شعار سال در قوای سه گانه و بویژه قوه قضاییه در جهت رفع موانع تأکید کردند.

 

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری زنجان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *