رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: با افرادی که به حقوق بیت المال تجاوز می‌کنند برخورد خواهد شد

13:42 - 05 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۴۸۸۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: با افرادی که به حقوق بیت المال تجاوز می‌کنند برخورد خواهد شد
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت : با افرادی که به حقوق بیت المال تجاوز می‌کنند تحت شدیدترین عناوین مجرمانه برخورد خواهد شد و به پرونده این افراد به صورت ویژه رسیدگی می‌شود.

خبرگزاری میزان- غلامعلی صادقی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در استان گفت: در سال ۱۴۰۱ اقدامات خوب و مؤثری در حوزه حفاظت و حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی صورت گرفت که این اقدامات باید در سال جدید به لحاظ کمی، کیفی و هوشمندی ارتقاء یافته و با دقت و جدیت دنبال شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال استان و گشت‌های مشترک میدانی و سایر دستگاه‌هایی که در این حوزه همکاری داشتند، افزود: نباید منتظر بمانیم تا متجاوزین به اراضی ملی و منابع طبیعی به اهداف خود برسند بلکه باید با هوشمندی و اتخاذ روش‌های پیشگیرانه، قبل از تصرف و دست اندازی به بیت المال هرگونه ابتکار عمل از آن‌ها سلب شود.

 رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با افرادی که به حقوق بیت المال تجاوز می‌کنند تحت شدیدترین عناوین مجرمانه برخورد خواهد شد و به پرونده این افراد به صورت ویژه رسیدگی می‌شود.

غلامعلی صادقی افزود: دبیرخانه شورا با کمک و حمایت دادستانی مرکز استان، تقویت گشت‌های مشترک، جلوگیری از سند سازی و ارائه اسناد و مدارک مجعول توسط متصرفین در روند رسیدگی به پرونده‌ها و اجرای دقیق و کامل قانون حدنگاری اراضی را با جدیت در دستور کار خود قرار دهد.

در این جلسه که همزمان با افتتاحیه گشت‌های مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال در سال ۱۴۰۲ بود، از فعالان حوزه حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی تقدیر شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *