دادستان همدان: وضع و اصلاح قوانین اقتصادی لازمه مهار تورم و رشد تولید است

18:24 - 01 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۴۵۲۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان همدان: وضع و اصلاح قوانین اقتصادی لازمه مهار تورم و رشد تولید است
دادستان همدان گفت: برای شدت و سرعت بخشیدن به مبارزه با مفاسد اقتصادی و پیگیری‌های قانونی در حمایت از تولید، نیازمند وضع، اصلاح و تحول اصولی در قوانین اقتصادی هستیم و این مهم لازمه "مهار تورم و رشد تولید" است.

خبرگزاری میزان _ خانجانی موقر با تبریک سال نو و در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان؛ گفت: تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت، هم سرزندگی و شادابی جسم را به ارمغان می‌آورد و هم جان را جلا می‌دهد.

وی در ادامه با لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب در تعیین شعار سال مبنی بر "مهار تورم و رشد تولید"، افزود: هر ساله برنامه ریزی‌های دستگاه قضایی برای تحقق عناوین مطرح شده، در دستور کار قرار داشته و در آن بخش‌هایی که مرتبط با سازمان است، تمام تلاش خود را برای اجابت مطالبه رهبر انقلاب به کار برده و می‌بریم.

دادستان همدان افزود: توجه به رشد اقتصادی و حمایت از تولیدکنندگان و رفع موانع تولید جزء تأکیدات مقام عظمای ولایت است، بنابراین یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی، هم حول محور حمایت از تولید و مبارزه با مفاسد اقتصادی در هر سطحی قرار دارد.

خانجانی موقر اظهار کرد: برخی مفسدان اقتصادی با سوءاستفاده از نقص و یا نبود قوانین لازم، با انحصارطلبی و اخلال در نظام اقتصادی در حوزه‌های مختلف، پیشبرد مقاصد شوم خود را در نگهداشتن تورم و افزایش آن می‌بینند که باید شناسایی و با جدیت تمام با آنان برخورد شود.

وی تصریح کرد: از سویی دیگر برای ارتقا، توسعه و رشد تولید نیاز به حمایت همه جانبه در لایه‌های مختلف اقتصادی در کشور داریم، اما در این میان قوانین فعلی آنچنان که باید استوار و محکم نیست و یا در برخی موارد قانونی وجود ندارد.

دادستان همدان تأکید کرد: بنابراین برای شدت و سرعت بخشیدن به مبارزه با مفسدان اقتصادی و پیگیری‌های قانونی در حمایت از تولید؛ نیازمند وضع، اصلاح و تحول اصولی در قوانین اقتصادی هستیم و این مهم لازمه "مهار تورم و رشد تولید" است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *