پیام وزیر آموزش وپرورش خطاب به فرهنگیان و معلمان کشور

12:07 - 01 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۴۴۸۶
پیام وزیر آموزش وپرورش خطاب به فرهنگیان و معلمان کشور
وزیر آموزش وپرورش به مناسبت کسب رای اعتماد مجدد از مجلس شورای اسلامی پیامی صادرکرد.

خبرگزاری میزان -  متن کامل پیام علی اصغرفانی وزیر آموزش وپرورش به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرهنگیان فرهیخته، همکاران ارجمند

خدای سبحان را شاکرم در سال همدلی و همزبانی، در روز‌های پایانی سال تحصیلی، بار دیگر تلاش و مساعی همکاران خدوم در وزارت آموزش و پرورش، از جانب نمایندگان ومنتخبان ملت، مهر تایید خورد تا در پرتو رهنمود‌های مقام معظم رهبری و توصیه‌های رئیس جمهور محترم وبا ابتنا بر سیاست‌های اعلام شده وپرهیز از هر گونه تهور به نام تحول، بیش از پیش مصمم به گام برداشتن برای ترسیم افقی امید بخش برای آموزش و پرورش ورشد و بالندگی نسل سرفراز کشور مان باشیم.

اینجانب، ایمان راسخ دارم معلمان عزیزکشورم قهرمانان راستین توسعه همه جانبه و دستگاه تعلیم وتربیت، بستراصلی وسرنوشت ساز برای تحقق آینده‌ای امید بخش و متعالی خواهد بود.

شما معلمان و فرهنگیان هستید که افتخارات آینده کشور را در پای تخته‌های سیاه به سفیدی می‌نگارید و با تقدیم مروارید‌های دین و دانش که از چشمه سار زلال معرفت حق به ودیعه گرفته‌اید، علی رغم همه تنگناهاو مشکلات با دلی دریایی و دمی مسیحایی، کودکان، نوجوانان و جوانان این مرز وبوم را تا قله‌های دین و دانایی همراهی می‌کنید.

در این ایام بس با فضیلت ماه میهمانی خدا رمضان المبارک، ضمن سپاس از اعتماد مجدد نمایندگان ملت به برنامه‌های وزارت آموزش وپرروش، تلاش‌های مجدانه شمافرهنگیان گرامی کشور را قدر نهاده و با خدای خود عهد می‌بندیم که برای حفظ کرامت، منزلت، هویت ومعیشت معلمان وارتقای جایگاه معلمی در جامعه تلاش نموده و رفع مشکلات فرهنگیان معزز وارتقای دانش و مهارت‌های حرفه‌ای شما را سرلوحه همت خویش قرار دهیم.

امیدوارم با اتکا به الطاف بیکران الهی وتوجهات خاصه حضرت، ولی عصر (عج)، فرصت اعتماد مجدد مجلس شورای اسلامی، زمینه ساز همنوایی و همراهی بیشتر شما فرهیختگان و اهتمام ویژه مسئولان کشور برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در وزارت وزین آموزش وپرورش باشد.

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *