رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

یحیی سریع: مردم یمن تسلیم نشده و نخواهند شد/ موفق به خنثی‎سازی اهداف تجاوزگران شدیم

16:21 - 28 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۴۳۰۵
یحیی سریع: مردم یمن تسلیم نشده و نخواهند شد/ موفق به خنثی‎سازی اهداف تجاوزگران شدیم
سخنگوی نیروهای مسلح یمن در همایش هشت سال مقاومت به دستاوردهای نیروهای یمنی در سال‌های اخیر پرداخت.

خبرگزاری میزان - یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، در همایش «۸ سال مقاومت» گفت: نیرو‌های مسلح ما موفق شدند اهداف تجاوزگری اعلام شده و اعلام نشده را خنثی کنند؛ امروز که به سال نهم نزدیک می‌شویم، به همه اطمینان می‌دهیم که مردم یمن تسلیم نشده و نخواهند شد.

این مقام ارشد یمنی افزود: نیرو‌های مسلح ما با مدیریت اتاق‌های عملیات با ائتلاف جنایتکار به سرکردگی آمریکا به طور مؤثر و عملی مقابله کردند.

سریع با اشاره به نقش آمریکا در جنگ یمن گفت: آمریکایی‌ها مدیریت فعالیت‌های جاسوسی، نظارت و پشتیبانی لجستیکی برای متجاوزان را به دست گرفتند؛ هر حمله را با مشخص کردن هدف، آموزش خلبانان، سوخت‌رسانی به هواپیما‌ها و اسکورت آن‌ها در عمق شهر‌های یمن دنبال می‌کردند و بر اعمال محاصره مسلط شدند و بر آن نظارت داشتند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تاکید کرد: نبرد یمنی‌ها با اتحاد شر و تجاوز هنوز به پایان نرسیده است.

وی افزود: امروزه نیروی موشکی ما دارای سامانه‌های موشکی متعدد و متفاوتی از جمله بالستیک است؛ نیرو‌های ما توانستند در کنار مردم خود ایستادگی کنند؛ تجاوز به کشور ما و محاصره تحت سرکردگی و نظارت آمریکا و با مشارکت غرب صورت گرفت.

یحیی سریع بیان داشت: در سال‌های گذشته میزان مشارکت هر کشور در ائتلاف متجاوز را رصد کرده‌ایم؛ از نهاد‌های آموزشی، رسانه‌ای و فرهنگی کشورمان می‌خواهیم که تمامی جنایات تجاوزکارانه و پایداری مردم را مستند کنند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: به افزایش ذخایر استراتژیک موشک‌ها به عنوان نیروی بازدارنده ادامه می‌دهیم که در سال‌های گذشته کارآمدی خود را ثابت کرده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: یمن یحیی سریع

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *