رئیس کل دادگستری استان خوزستان از شهرک‌های صنعتی اهواز بازدید کرد/ دهقانی: با حمایت دادگستری ۹۸ واحد تولیدی در استان به چرخه تولید بازگشت

18:20 - 26 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۴۰۳۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان خوزستان از شهرک‌های صنعتی اهواز بازدید کرد/ دهقانی: با حمایت دادگستری ۹۸ واحد تولیدی در استان به چرخه تولید بازگشت
رئیس کل دادگستری استان خوزستان در بازدید از شهرک‌های صنعتی اهواز گفت: با تلاش ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان در سال جاری، ۹۸ واحد صنعتی راکد در استان به چرخه تولید بازگشت.

خبرگزاری میزان_ رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: با تلاش ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان در سال جاری، ۹۸ واحد صنعتی راکد در استان به چرخه تولید بازگشت که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، بیش از ۱۰۰ درصد پیشرفت داشته است. 

علی دهقانی در بازدید از شهرک‌های صنعتی شماره ۳ و ۵ اهواز که در راستای دستورات رئیس قوه قضائیه مبنی بر حمایت از تولید و سرمایه گذاری مشروع برگزار شد، اظهار کرد: حمایت قضایی از تولید و اشتغال یکی از موارد مورد تاکید در سند تحول قضایی است که اجرای این سیاست به طور جدی در استان خوزستان در حال انجام است. 

وی گفت: استان خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه تولید و اشتغال دارد و نباید اجازه داد مشکلات موجود، مانع شکوفایی اقتصادی در این استان شود. 

 دهقانی خاطر نشان کرد: هرجا مانعی برای توسعه واحد‌های صنعتی وجود داشته باشد، دستگاه قضائی در جهت توسعه اشتعال و تولید، به آن ورود می‌کند. 

وی گفت: سرمایه‌گذار و تولیدکننده نیاز به حمایت دارد و باتوجه به ظرفیت عظیمی که در استان خوزستان وجود دارد، همه مسئولان استان باید در حمایت از تولید گام بردارند و زمینه پیشرفت تولید و اشتغال را فراهم کنند. 

 دهقانی تصریح کرد: این حمایت‌ها می‌تواند در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی موثر باشد و با تامین قطعات در داخل، به خودکفایی صنعتی کشور بینجامد.

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *