رئیس کل دادگستری استان یزد: کشیک یگان‌های حفاظت انفال در ایام نوروز تشدید می‌شود

11:14 - 25 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۸۹۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان یزد: کشیک یگان‌های حفاظت انفال در ایام نوروز تشدید می‌شود
رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به فرصت طلبی متعدیان به اموال عمومی و زمین خواران در ایام تعطیلات نوروز، گفت: باید با تشدید کشیک یگان‌های حفاظت ادارات متولی امور اراضی، از انفال حفاظت جدی صورت گیرد.

 
خبرگزاری میزان- غلامعلی دهشیری در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال اظهارکرد: با توجه به اینکه معمولا تعرض به اموال عمومی و اراضی ملی و منابع طبیعی در ایام تعطیل بیشتر صورت می‌گیرد، توجه به موضوع حفظ انفال باید در ایام تعطیل نوروز مضاعف باشد.

وی افزود: تحرک و پویایی یگان حفاظت سازمان‌های متولی امور اراضی باید در ایام تعطیل بیش از زمان‌های دیگر باشد تا کسی احساس نکند در سایه تعطیلات ادارات می‌تواند به اراضی ملی و دولتی تعدی کند.

رئیس کل دادگستری یزد، بر برخورد جدی و قاطع با زمینخواران و متعدیان به اموال عمومی و بیت المال تأکید کرد و بیان کرد: هر چند قانون حد نگار در مورد اراضی ملی در استان به طور کامل اجرا شده است، اما با این وجود، چشمان بیدار و تیز بین یگان‌های حفاظت و نیرو‌های مردمی مانع از تحقق اهداف شوم زمین خواران خواهد شد و با متخلفان این امر برخورد قاطع قانونی صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: صیانت از بیت المال وظیفه‌ای است که نباید مورد غفلت قرار بگیرد و اگر ثابت شود جایی کم کاری فرد یا مسئولی موجب تجاوز به اراضی ملی و دولتی شده است این امر با عنایت به دستورالعمل ترک فعل مدیران قابلیت پیگیری دارد.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *