رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پایان بررسی بندهای باقی مانده از بودجه ۱۴۰۲ در مجمع تشخیص مصلحت

23:19 - 23 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۶۵۳
پایان بررسی بندهای باقی مانده از بودجه ۱۴۰۲ در مجمع تشخیص مصلحت
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه ای فوق العاده، به بررسی بودجه۱۴۰۲ کشور از حیث تطبیق و عدم مغایرت با سیاست های کلی نظام پایان داد.

خبرگزاری میزان_ هیئت عالی نظارت مجمع، عصر سه شنبه ۲۳اسفندماه۱۴۰۱ در جلسه‌ای فوق العاده به ریاست آیت الله آملی لاریجانی، به بررسی بودجه۱۴۰۲ کشور از حیث تطبیق و عدم مغایرت با سیاست‌های کلی نظام پایان داد.

در ابتدای پنجمین جلسه هیئت عالی نظارت مجمع برای بررسی بودجه سال آینده از نظر انطباق و عدم مغایرت با سیاست‌های کلی، «بندالحاقی۱۰ تبصره۱۱» و «بند الحاقی۵ تبصره۸» و «بند ل تبصره۹» بررسی و با رای اعضا، با سیاست‌های کلی «نظام قانونگذاری» مغایر تشخیص داده شد.

در این جلسه که علاوه بر اعضای هیئت عالی نظارت مجمع، عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، معاونین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه، نمایندگان دیوان محاسبات، ستاد کل نیرو‌های مسلح و رئیس مرکز نظارت و ارزیابی مجمع نیز حضور داشتند، موارد دیگری از جمله تفاوت تخصیص پروژه‌ها مطرح شد که مغایرت آن تصویب نشد.

هیئت عالی نظارت مجمع برای بررسی اصلاح ایرادات بودجه ۱۴۰۲ در مجلس، عصر چهارشنبه و مجمع تشخیص مصلحت نظام، چهارشنبه و پنجشنبه این هفته جلسه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *