تحولات فلسطین|

بازداشت گسترده فلسطینیان در کرانه باختری

14:48 - 23 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۵۹۹
بازداشت گسترده فلسطینیان در کرانه باختری
نظامیان رژیم صهیونیستی عملیات گسترده بازداشت و یورش به مناطق جداگانه کرانه باختری و شهر قدس اشغالی را اجرا کردند.

خبرگزاری میزان - نظامیان رژیم صهیونیستی طی ساعت‎های گذشته عملیات گسترده بازداشت و یورش به مناطق جداگانه کرانه باختری و شهر قدس اشغالی را آغاز کردند که در این بین تعدادی از زندانیان آزاد شده بازداشت شدند.

به گزارش «شهاب»، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه «شعافات» در قدس اشغالی یورش بردند و به تفتیش و یورش به منازل فلسطینی‌ها پرداختند و سپس تعدادی از فلسطینی‌ها را بازداشت کردند.

نظامیان اشغالگر «انس صلاح المسائد» را از اردوگاه «آیدا» در شمال بیت لحم، «نور اسماعیل ابو فنار» را از «یتاء» در جنوب الخلیل، اسیر آزاده «یوسف ابوسنینه» از الخلیل و «بلال فقه» را از شهر «سنجیل» در شمال رام الله بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین «عدی الدبیت»، «عمار محیسن»، «عزالدین فقیه»، «ایمن علقم»، «عیسی محمد علی»، «یزان سلامه»، «نصار الکیسوانی» و «احمد الکیسوانی» را در قدس اشغالی بازداشت کردند.

در ادامه نظامیان رژیم صهیونیستی یورش خود را به روستای «رومانا»، در غرب «جنین»، مجدداً آغاز کردند و یک کمپین گسترده یورش به خانه‌ها، تفتیش آن‌ها و دستکاری محتویات آنها، و مصادره تلفن‌های همراه به راه انداختند.

نظامیان اشغالگر به منازل و اموال تعدادی از فلسطینی‌ها از جمله «زهیر آل احمد»، «محمود ابوبکر» و دو برادرش جمیل و محمد یورش بردند.

تعرض شهرک‌نشینان به مسجد الاقصی


ده‌ها شهرک‌نشین از دروازه غربی به مسجد الاقصی تحت حمایت شدید پلیس رژیم صهیونیستی به این مکان مقدس تعرض کردند.

اداره اوقاف اسلامی در قدس اشغالی اعلام کرد که ده‌ها شهرک‌نشین به مسجد الاقصی هجوم بردند، در صحن‌های آن گردش‌های تحریک‌آمیزی انجام دادند و در منطقه شرقی آن مراسم تلمودی اجرا کردند. 

رای مثبت کنست به پیش‌نویس قانون منع عزل نتانیاهو

منابع عبری اعلام کردند که کنست رژیم صهیونیستی در دور نخست با اکثریت آرا به پیش‌نویس قانون منع عزل بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم رای مثبت داده است.

۶۱ عضو کنست به پیش‌نویس این قانون رای مثبت دادند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *