رئیس کل دادگستری استان یزد از طرح توسعه دادگستری شهرستان تفت بازدید کرد

10:19 - 23 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۴۸۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان یزد از طرح توسعه دادگستری شهرستان تفت بازدید کرد
معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی دادگستری کل استان یزد گفت: طرح توسعه دادگستری شهرستان تفت از مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به استان در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

خبرگزاری میزان_ مجید دهقان در حاشیه بازدید رئیس کل دادگستری استان از طرح توسعه دادگستری شهرستان تفت گفت: با توجه به مطلوب نبودن وضعیت زیربنایی حوزه‌های قضایی استان در سفر رئیس وقت قوه قضائیه در بهمن ماه ۱۳۹۸ پینشهاد طرح توسعه ساختمان حوزه‌های قضایی تفت و مهریز مطرح که مورد موافقت قرار گرفت.

وی افزود: طرح توسعه زیربنای دادگستری شهرستان تفت در زیربنا ۶۵۰ متر مربع و با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات خاص مورد موافقت قرار گرفت.

دهقان افزود: این طرح ازسال ۱۳۹۹ با طراحی دفتر فنی دادگستری کل استان و نظارت دفتر فنی قوه قضائیه آغاز و با توجه به افزایش قیمت نرخ کالا چ‌خدمات و تورم روزافزون با پیگیری‌های مردانه از طریق فوه اعتبار اولیه اصلاح و به مبلغ ۵۶ میلیارد ریال افزایش یافت. ضمنا بجز اعتبار مصوب به دلیل افزایش متراژ زیربنا به ۸۰۰ متر مربع بخشی ازاعتبارات تتمیمی از اعتبارات محلی و استانی تامین شده است.

 معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی دادگستری کل استان یزد تصریح کرد: زیربنا این پروژه نیز به ۸۰۰ متر مربع ارتقا یافت که تاکنون ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: طرح توسعه دادگستری شهرستان مهریز به متراژ ۸۰۰ متر مربع و اعتبار ۵۶ میلیارد ریال و تکمیل مجتمع قضایی امور اقتصادی و دعاوی تجاری سردار شهید سلیمانی یزد با زیربنای ۲۰۰۰ متر مربع و همچنین ورودی ساختمان دادسرای مرکز استان و اتاق انتظار مراجعین و نگهبانی نسوان و برادران ساختمان مزبور با زیر بنای ۱۵۰ متر مربع از دیگر مصوبات سفر وقت رئیس قوه قضائیه به استان بوده که از محل اعتبارات خاص رئیس قوه انجام گرفته است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *