رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی کمپ ترک اعتیاد و جدید ارومیه بازدید کرد

14:30 - 22 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۳۶۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی کمپ ترک اعتیاد و جدید ارومیه بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان آذربیاجان غربی گفت: باید کمبود‌ها و نیازمندی‌های کمپ ترک اعتیاد در سریعترین زمان ممکن و با همکاری نهاد‌های ذیربط، رفع شود.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان و تعدادی از مدیران استانی و شهری ارومیه از کمپ جدید ترک اعتیاد بازدید و در جریان مشکلات و مسائل آن قرار گرفت.

عتباتی ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این کمپ با تعدادی از مددجویان دیدار و گفتگو و از خدمات ارائه شده و نیز کمبود‌ها و نیازمندی‌های آن‌ها سوال و در جریان امور گرفت.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: فرد معتاد یک بیمار است و نباید به دید یک شخص بزهکار به او نگریست و باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای اصلاح و بازپروری آن‌ها کمک گرفت.

عتباتی تصریح کرد: مشکلات بسیاری از مددجویان دارای اعتیاد مشکلات روحی و روانی است و در کنار بازپروری جسم این بیماران باید به بازپروری روحی و روانی آن‌ها هم اقدام کرد و از نظر روحی آن‌ها را برای یک تصمیم بزرگ در زندگی شخصی آن‌ها مصمم کرد.

وی با تاکید بر رفع نیازمندی‌های این کمپ توسط مسئولان مربوطه خصوصا مدیران شهری و علوم پزشکی و شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر تاکید و از آن‌ها خواست نسبت به تکمیل کمبود‌ها و نیازمندی‌ها در سریعترین زمان ممکن اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولانی که در کمک به ایجاد و راه اندازی این کمپ همکاری کردند، گفت: این مددجویان مثل فرزندان ما هستند و باید تمام تلاش‌ها برای بازاجتماعی کردن و اصلاح و بازپروری آن‌ها انجام شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *