افزایش سرعت و کیفیت سامانه ۱۳۷ پلاس به وسیله هوش مصنوعی

خبرگزاری میزان - به گزارش مرکز سامانه ۱۳۷ پلاس، رضا ناصری سرای، در جلسه بازدید رییس مرکز تحول قوه قضائیه و هیئت همراه، ضمن تببین فعالیتهای سامانههای قبلی و اهداف ماموریتهای هر یک از آنها گفت: در مجموع از لحاظ تنوعی موضوعی در سامانه ۱۳۷ پلاس بیش از ۸۰۰ موضوع مختلف ثبت و رسیدگی میشود که حجم قابل توجهی در زمینه نظارتی است.
وی افزود: در سالهای ۸۴-۸۵ افتتاح سامانههای ۱۳۷ و ۱۸۸۸ اتفاق بسیاری خوبی بود و تقریبا در کشور به عنوان سامانههای پیشرو ارتباط مردمی بودند، اما به مرور زمان این سامانهها دچار فراز و فرودهایی شدند و بعضی معضلات مانند سردرگمی مردم در تماس با سامانهها و یا ساعت فعالیت آنها موجب شد تصمیم بر ادغام سامانهها گرفته شود و این امر به مشارکت مردمی معنی بیشتری داد.
ناصری سرای گفت: امروز توسعه پایدار یکی از اهداف کلان در کشور است که قطعا یکی از راههای رسیدن به توسعه پایدار ملی، توسعه پایدار شهری است و ما به دنبال همین موضوع هستیم که نهایتا با ایجاد تعلق خاطر شهروندان نسبت به شهر، شهروندان دغدغهمندی را نسبت به موضوعات و معضلات شهری داشته باشیم و قطعا مسیر توسعه بدون همراهی و کمک مردم و صرفا با اقدامات نهادهای حاکمیتی به نتیجه نمیرسد که البته آمارهای مخاطبان سامانه ۱۳۷ پلاس نشان دهنده همین موضوع است.
وی ادامه داد: وجود بیش از ۴ میلیون مخاطب با شماره تلفن یکتا در سامانه ۱۳۷ پلاس که روز به روز نیز در حال افزایش است نشان میدهد اقبال عمومی و همراهی و اعتماد مردم نسبت به شهرداری تهران در حال افزایش است.
رئیس سامانه ۱۳۷ پلاس ادامه داد: تکریم و توجه به نیازهای شهروندان در ضمن ارائه خدمت یکی از اساسیترین اصول ارتباط دو سویه مردم با حاکمیت است که باید مورد توجه قرار گیرد، مردم باید در مسیر امن، مطمئن و هوشمند بتوانند دغدغهها و مسائل مشکلات خود را مطرح و در زمان مناسب بهترین بازخورد را از ارتباط خود با مجموعهی ارتباط مردمی دریافت کنند.
ناصری سرای در پایان گزارشات آماری از فرآبندها و فعالیتهای سامانه ۱۳۷ پلاس ارائه داد و نجوه امتیاز دهی و اثرگذاری رسیدگی به پیامهای مردمی در واحدهای اجرایی پرداخت و گفت: یکپارچه سازی درگاههای ارتباطی سامانه ۱۳۷ پلاس من جمله شبکه مجازی، تلفن، تهران من، سرویس اینترنتی و سایر درگاهها پرداخت و اعلام کرد، از ابتدای سال آینده با راه اندازی و بکارگیری هوش مصنوعی در سامانه سرعت، کیفیت و نحوه ارائه خدمات را به شهروندان محترم تهرانی ارتقا خواهیم داد و در حال حاضر در حال انجام تستهای لازم این هوش مصنوعی در فرآیند ثبت خبر هستیم.
انتهای پیام/