رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل محاکم تهران از مجتمع قضایی عدالت بازدید کرد

13:15 - 22 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۳۳۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل محاکم تهران از مجتمع قضایی عدالت بازدید کرد
رئیس کل محاکم تهران در راستای بازدید‌های مستمر و میدانی از مجتمع قضایی عدالت بازدید کرد و ضمن دیدار و گفت‌وگوی چهره به چهره با همکاران قضایی و اداری در جریان آخرین تلاش‌های جهادی و ارزشمند همکاران قرار گرفت.

خبرگزاری میزان- یحیی جعفری در راستای بازدید‌های مستمر و میدانی از مجتمع قضایی عدالت بازدید کرد و ضمن دیدار و گفتگوی چهره به چهره با همکاران قضایی و اداری در جریان آخرین تلاش‌های جهادی و ارزشمند همکاران قرار گرفت.

رئیس کل محاکم تهران در این بازدید بیان کرد: خدا را شاکریم که امسال توفیق داشتیم با بیش از ۷۲ بازدید از مجتمع‌ها در مجموع سه دور کامل از تمامی مجتمع‌های قضایی تهران بازدید داشته باشیم.

وی گفت: در این بازدید‌ها با توجه به برنامه ریزی انجام شده و سیاست‌های محاکم تهران در مسیر تحول و تعالی به روش‌های متفاوت اعم از پیش اعلام شده، سرزده، ملاقات مردمی، نشست‌ها و جلسات هم اندیشی با قضات و.. در طول سال در جمع همکاران هر مجتمع حضور یافتیم که بحمدالله عملکرد شعب قضایی محاکم تهران علیرغم کمبود‌ها در زمینه‌های مختلف ستودنی است و جا دارد از تلاش و همت مضاعف مدیران، قضات و کارکنان دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران کمال تشکر را داشته باشیم.

رئیس کل محاکم تهران تصریح کرد: از جمله اهداف این بازدید‌ها می‌توان به افزایش نظارت بر زیر مجموعه، شناسایی نقاط قوت و ضعف عملکرد مدیریت مجتمع ها، بررسی عملکرد شعب، شنیدن مشکلات مراجعین و پیگیری خواسته‌های آنان، تقویت عملکرد و در نهایت حذف فاصله بین کارکنان قضایی و اداری با مدیریت و سهیم کردن نظر آنان در مدیریت امور جاری اشاره کرد.

وی گفت: یکی از خواسته‌های ما از همکاران تمرکز بالا در رسیدگی قضایی به منظور کشف حقیقت و اجرای عدالت و حل و فصل دقیق و سریع دعاوی است.

جعفری در پایان بیان کرد: امیدواریم با استفاده از فرصت بهار طبیعت و بهار قرآن برای خدمت در سال آینده با آمادگی بالایی به ارائه خدمت به پردازیم.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *