۶ مجتمع شورای حل اختلاف تهران در تعطیلات نوروز ارائه خدمات دارند

13:11 - 22 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۳۲۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۶ مجتمع شورای حل اختلاف تهران در تعطیلات نوروز ارائه خدمات دارند
در تعطیلات نوروز از ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تا ۴ فروردین و روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ تعداد ۶ مجتمع شورای حل اختلاف تهران و شهر ری و تمام مجتمع‌های شورا‌های حل اختلاف شهرستان‎ها به مردم خدمات ارائه خدمت می‌کنند.

خبرگزاری میزان - بنا به دستور غلامرضا مهدوی،  معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس توسعه حل اختلاف استان تهران درخصوص کشیک تعطیلات سال ۱۴۰۲، از ۲۹ اسفند لغایت ۴ فروردین و روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین ۶ مجتمع در تهران و شهر ری به مراجعان خدمات ارائه می‌کنند.

در منطقه شمال تهران مجتمع یک (شهید فخری زاده)، در منطقه جنوب تهران مجتمع ۱۵ (شهید مهدی نوروزی)، در منطقه شرق تهران، مجتمع ۴ و ۸ (سپهبد شهید صیاد شیرازی) در منطقه غرب تهران (مجتمع ۲۲ شهید خرازی) در مرکز تهران (مجتمع ۳۳ شهید دیالمه) و در منطقه شهر ری (مجتمع شهید حججی) آماده رسیدگی به امور مردم هستند و در تمامی شهرستان‌های استان تهران نیز شعب کشیک دایر بوده و به درخواست‌های مراجعان رسیدگی می‌کنند.

در بین تعطیلی‌های نوروز سال ۱۴۰۲ یعنی ۵ تا ۹ فروردین نیز تمامی مجتمع‌های شورای حل اختلاف شهر تهران و شهرستان‌های و بخش ها، چون سال‌های گذشته و سایر اداره‌ها باز بوده و به مراجعان ارائه خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: شورایی قضات کشیک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *