رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مراسم روز بزرگداشت شهدا با حضور مسئولین عالی و کارکنان دستگاه قضایی برگزار شد

13:07 - 22 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۳۲۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مراسم روز بزرگداشت شهدا با حضور مسئولین عالی و کارکنان دستگاه قضایی برگزار شد
مراسم روز بزرگداشت شهدا با حضور پرشور مسئولین عالی و کارکنان دستگاه قضایی در جوار آرامگاه شهید گمنام در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد.

خبرگزاری میزان - مراسم روز بزرگداشت شهدا  به مناسبت روز بیست و دوم اسفندماه روز گرامیداشت شهدا از سوی مرکز امور ایثارگران، بسیج قوه قضائیه و سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی برگزار شد، یاد و خاطره رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا گرامی داشته شد.

حسن بابایی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این مراسم، با اشاره به ضرورت تکریم و احترام خانواده‌های شهدا و ایثارگران به عنوان یک وظیفه مهم از سوی مردم و مسئولین گفت: شهید، تجلی یاد خداست و حضور در کنار مزار شهیدان همواره به انسان آرامش می‌بخشد و این آرامش به این خاطر است که شهیدان زنده اند و ناظر اعمال ما هستند.

مراسم روز بزرگداشت شهدا با حضور مسئولین عالی و کارکنان دستگاه قضایی برگزار شد

وی با بیان اینکه تلاش برای زنده نگه داشتن یاد و ارزش خون شهید از خود شهادت کمتر نیست اظهار داشت: اگر این حقیقت زنده بماند و از آن حراست گردد، همیشه تاریخ و آینده این مملکت از ایثار و جانفشانی شهدا بهره خواهد برد همچنان که تاریخ بشریت هنوز از خون به ناحق ریخته سرور شهیدان تاریخ حضرت اباعبداله الحسین (ع) بهره می‌برد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک افزود: باید ارزش والای شهادت روز به روز باید یاد شهدا و تکرار نام آن‌ها در جامعه ما رواج یابد و اگر چنین باشد، شکست هیچ گاه برای چنین جامعه‌ای وجود نخواهد داشت.

وی اثر دیگر یاد شهدا را هشدار و تنبه به ویژه برای صاحب منصبان و مسئولین عنوان کرد و افزود: فرقی نمی‌کند که چقدر این پست‌ها و منصب‌ها بالا یا پایین باشد، مهم این است هر شخصی که در جمهوری اسلامی موقعیت و مسئولیتی پیدا می‌کند اولین چیزی که باید توجه کند این است که این پست و موقعیت امانتی است که شهدا با اهداء جان خود به او داده اند و فرصت ایجاد شده صرفاً برای خدمت است نه مایه منت گذاشتن بر دیگران و لذا ارائه خدمت صادقانه و متعهدانه کمترین اقدام جهت پاسداری از خون شهداست.

مراسم روز بزرگداشت شهدا با حضور مسئولین عالی و کارکنان دستگاه قضایی برگزار شد

در این مراسم که حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، محمدباقر الفت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه، جمعی از قضات دستگاه قضایی، معاونین دادگستری کل استان تهران، فعالان بسیجی و امور ایثارگران دستگاه‌های تابعه و کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز در آن حضور داشتند، حسینی اصل مدیر ایثارگران قوه قضائیه نیز طی سخنانی با بیان اینکه ۲۶ درصد از کارکنان دستگاه قضایی جزو ایثارگران هستند گفت:دستگاه قضایی با تقدیم ۳۰۰ شهید بویژه شهید بهشتی، شهید قدوسی، شهید لاجوردی و همه شهیدان عزیز این قوه، وظیفه سنگینی در حراست از مقام و جایگاه آن‌ها بر عهده دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *