رئیس کل دادگستری زنجان: رویکرد دستگاه قضایی استان تشویقی است

10:42 - 21 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۰۶۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
رئیس کل دادگستری زنجان: رویکرد دستگاه قضایی استان تشویقی است
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: رویکرد ما در دستگاه قضایی استان بیشتر تشویقی است نه تنبیهی چرا که رویکرد آموزه‌های دینی هم همین بوده است. تجربه نشان داده است هر چقدر از ابزار تشویق بهره بگیریم هم امورات بهتر اصلاح و انجام می شود و هم نتایج بهتری خواهد داشت.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه تقدیر از کارکنان نمونه دادگستری کل استان زنجان که از نظر هیأت بازرسی استان شایسته تقدیر شناسایی شده بودند، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از زحمات وعملکرد خوب کارکنان دستگاه قضایی استان در اجرای سیاست‌های قوه قضاییه گفت: استان زنجان در ۲ ارزیابی انجام شده از سوی قوه قضاییه جزو استان‌های برتر انتخاب شد ه است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: این موفقیت حاصل نمی‌شد مگر بواسطه زحمات و تلاش‌های همکاران قضایی و اداری دادگستری استان که در میان تلاش و عملکرد تعدادی از همکاران نسبت به بقیه برجسته بوده که در بازرسی ۴ ماهه هیات بازرسان استان تعداد ۴۴ نفراز کارکنان اداری شایسته تقدیر شناخته شدند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان ادامه داد: رویکرد ما در دستگاه قضایی استان بیشتر تشویقی است نه تنبیهی چرا که رویکرد آموزه‌های دینی هم همین بوده است. تجربه نشان داده است هر چقدر از ابزار تشویق بهره بگیریم هم امورات بهتر اصلاح و انجام می شود و هم نتایج بهتری خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی گفت: نظارت واحد حفاظت و اطلاعات دادگستری استان بیشتر صیانتی و اقدامات پیشگیرانه است چراکه خوشبختانه در دوره مدیریت بنده در استان این رویکرد خروجی بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: اولین چیزی که به ما آسیب می‌زند ارتباطات ناسالم است. حساسیت کار دستگاه قضایی ایجاب می‌کند تا همکاران در مسیر ارتباطات ناسالم قرار نگیرند چراکه افراد سود جو و فرصت طلب برای رسیدن به اهداف خود انواع نقشه‌ها می‌کشند تا از طرق مختلف به اهداف خود برسند که باید مواظب این افراد باشیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد:باید با رفتارهایمان بتوانیم نسبت به جامعه اعتماد سازی کنیم و آن هم این است که رفتار احترام آمیز با مراجعین داشته باشیم.

در پایان این جلسه با اهداء لوح از تعداد ۴۴ نفر از کارکنان نمونه دادگستری کل استان زنجان تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/ 


فردا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
0
0
با سلام حدود 15 روز است که سامانه ساجد دیوان عدالت اداری دچار اختلال شده و امکان دسترسی به آن وجود ندارد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *