۱۵ زندانی شهرستان بروجرد به مناسبت نیمه شعبان آزاد شدند

8:49 - 20 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۷۸۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۱۵ زندانی شهرستان بروجرد به مناسبت نیمه شعبان آزاد شدند
همزمان با جشن‌های نیمه شعبان در ندامتگاه مرکزی بروجرد با پیگیری مسئولان، مددکاران زندان مرکزی شهرستان بروجرد و مساعدت خیران نیک اندیش این شهرستان با حضور مدیر کل زندان‌های استان لرستان ۱۵ نفر از زندانیان با بدهی بالغ بر یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال از نعمت آزادی برخوردار شدند.

خبرگزاری میزان - مدیر کل زندان‌های لرستان در مراسم جشن میلاد امام زمان (عج) که به منظور آزادی ۱۵ زندانی جرایم مالی در زندان مرکزی بروجرد برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: امروز با پیگیری مسئولان و مددکاران زندان مرکزی بروجرد و همت نیکوکاران و خیران این شهرستان شاهد آزادی ۱۵ نفر از زندانیان بدهکار مالی با بدهی بالغ بر یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال این زندان هستیم که خوشحالی خانواده‌های آنان در این ایام، بهترین نتیجه برای تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران زندان‌ها در حوزه‌های مختلف به‌ویژه مددکاران پرتلاش است.

وی افزود: باید تلاش کرد تا مقدمات آزادی زندانیانی که حبس آنان پایان یافته و صرفاً جهت رد مال یا دیه در زندان هستند با مشارکت خانواده زندانیان و اخذ تخفیف و رضایت از شکات فراهم شود و در این زمینه توجه به پرونده شخصیت زندانی و بایدعدم بازگشت به چرخه جرم و اجتماع پذیری از شاخص‌های اصلی جهت آزادی افراد در نظر گرفته شود.

مدیر کل زندان‌های استان لرستان، تصریح کرد: در ۳ سال گذشته بیش از یک هزارو ۵۵۰ زندانی استان لرستان با همت خیران و سایر کمک‌های مردمی آزاد شده اند.

وی اضافه کرد: موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات گسترده متهمان و محکومان، از جمله محکومان نا آرامی‌های اخیر در پی پیشنهاد رئیس قوه قضاییه، نشان دهنده رأفت اسلامی است.

مدیر کل زندان‌های استان لرستان همچنین خطاب به زندانیان آزاد شده و متهمان و محکومانی که عفو رهبری شامل آنان شده است، گفت: زندانیان با عفو رهبری باید قدردان جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب باشند و در آینده مسیری را طی کنند که به زندان ختم نشود و حتی مدافع آرمان‌های نظام اسلامی باشند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *