۲ واحد سازشی در دادسرای ارومیه با مشارکت خادمیاران آستان قدس رضوی افتتاح شد

14:20 - 18 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۶۱۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۲ واحد سازشی در دادسرای ارومیه با مشارکت خادمیاران آستان قدس رضوی افتتاح شد
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از افتتاح دو واحد سازشی در دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه که با مشارکت و استقرار خادمیاران آستان قدس رضوی در این واحد‌ها جهت تلاش برای اصلاح ذات البین خبر داد.

خبرگزاری میزان _ ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در آیین افتتاح دو واحد سازشی در دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه که با مشارکت و استقرار خادمیاران آستان قدس رضوی در این واحد‌ها جهت تلاش برای اصلاح ذات البین صبح روز پنجشنبه ۱۸ اسفند ماه برگزار شد با تقدیر از تلاش‌های تک تک کسانی که در استقرار نمایندگی استان قدس رضوی در مجموعه دادسرای ارومیه تلاش کردند بیان کرد: یکی از بزرگترین خصائل و ویژگی‌های اهل بیت خاصه امام رضا (ع) بزرگ منشی، بزرگواری و گذشت است و مردم عزیز و شریف کشور از این فضائل اهل بیت در جای جای زندگی خود بهره می‌برند.

رئیس کل دادگستری استان  آذربایجان غربی ادامه داد: امیدواریم با افتتاح این دو شعبه سازشی، با تاسی از اهل بیت علیهم الاسلام، فرهنگ ارزشمند گذشت، سازش و مدارا را بیش از پیش در بین مردم ترویج دهیم و پرونده‌هایی که قابلیت سازش دارند با تلاش و زحمت این عزیزان منتهی به سازش شوند تا سیستم قضایی بتواند به موضوعات مهم و پرونده‌های کلان با فراغ بال بیشتری رسیدگی کند.

عتباتی در پایان اظهار کرد: من مطمئن هستم با عنایت آقا امام رضا (ع) و زحمات شما بزرگواران، مجموعه دادسرا و فعالان عرصه صلح و سازش، این محل پر برکت خواهد بود و بین مردم انس و الفت ایجاد خواهد نمود.

نوروز نژاد مسول خادمیاران آستان قدس رضوی در استان هم در این مراسم ضمن ابراز خرسندی ازاین مشارکت گفت خادمان آستان قدس رضوی با تمام توان آماده هستند در جهت سازش و اصلاح ذات البین طرفین اختلاف گوشه‌ای از کار دستگاه قضایی را کمک رسانی کنند. 

شایان ذکر است با حضور مجیدی دادستان مرکز استان و معاونان وی وتعدادی از مراجعین به دادسرا و خادمیاران آستان قدس که پرچم مقدس حرم ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام را در دست داشتند پس از ادای احترام دکتر عتباتی و حضار به پرچم مقدس آئین افتتاح دو واحد سازشی در دادسرای مرکز استان با شکوهی خاص و معنوی انجام و این دو واحد رسما کار خود را برای برقراری سازش بین مردم شروع کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *